Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@13:11:36 GMT

جنجال داوری بازی پرسپولیس با الهلال ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۲۸۳۱۴

جنجال داوری بازی پرسپولیس با الهلال ادامه دارد



جنجال داوری بازی پرسپولیس با الهلال و انتخاب داور عمانی برای این مسابقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال به تساوی ۲ به ۲ رسید که گل اول الهلال روی خطای پنالتی به دست آمد. این خطای پنالتی حتی به اذعان کارشناسان داوری عربستان صحیح نبود و خطای مدافع پرسپولیس خارج از محوطه جریمه رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید مظفری هم یکی از کارشناسان داوری ایران بود که تصمیم داور عمانی و انتخاب این داور برای بازی با الهلال را اشتباه دانسته بود.

سایت «یورو اسپورت عربی» در خبری، ضمن بازتاب صحبتهای مظفری، با عنوان «اتهام بزرگ ایرانی‌ها به داور عمانی»، نوشت: «نوید مظفری کارشناس داوری ایران، احمد ابوبکر داور عمانی بازی پرسپولیس و الهلال را به خیانت و تعصب به سود الهلال متهم کرد. مظفری اعلام کرد که تصمیم داور در نیمه اول برای اعلام پنالتی برای الهلال عجیب و غریب بود و آنچه که رخ داد، نشان دهنده خیانت داور و تعصبش به الهلال بوده است.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم