Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان در افتتاحیه پنجمین نشست فصلی این حزب که امروز (پنجشنبه ۲۷مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امری که امروز ما را دور هم جمع کرده هدفی متعالی است به این معنا که همه ما دغدغه ایران فردا را داریم و اینکه چگونه می‌خواهیم اندام گرفتار در زنجیره بوروکراسی که تحرک را محکوم کرده را نجات دهیم و جامعه قدرتمند و با انگیزه ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: هرچه در اقتصاد، جامعه و امنیت دقیق تر می‌شویم درمی‌یابیم که ناگفته‌های فراوانی هست که دقت نظری در آن صورت نگرفته است.

خرازی تصریح کرد: دلیل تأسیس چنین حزبی که از جوانان و کنش‌گران فعال تشکیل شده، این است که بتوانیم از آزادگی و شرف ایرانی پاسداری کنیم.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان بیان کرد: بسیاری از اعضا را به خاطر دارم که در روزهای اول پرسش بزرگی داشتند و می‌گفتند که آیا تضمینی برای ادامه کار ما وجود دارد؟

وی ادامه داد: ما در بحران‌های موجود توانسته ایم حزب ندا را حفط کنیم و موفق شدیم موقعیت ویژه ای را در تاریخ ایران با اتحاد و همبستگی حزبی پدید آوریم که توانست امنیت را به احزاب دیگر وارد کند.

 خرازی تأکید کرد: حدود ۳۰ نفر از حزب ندا وارد شورای شهر شده اند و با استقلال رأیی که فراهانی در شورا دارد هیج وابستگی به قدرت خاصی ندارد.

دبیرکل حزب ندا گفت: در انتخابات مجلس توانستیم ۱ تا ۴ نفر را به مجلس وارد کنیم و می‌توان گفت که حزب ندا مظهر اتحاد میان تمام اصلاح طلبان است.

وی افزود: ما با افتخار در مسیر خود ایستاده ایم لذا ضرورت دارد که به عنوان کار تشکیلاتی حزب  هماهنگی بیشتری به وجود بیاید و شعبه ها از نوآوری متأثر شوند.

خرازی اذعان کرد: در همدان بحرانی که برای شهردار به وجود آمده بود، توسط اعضای حزب ندا حل شد.

وی گفت: هدف ما تنها این نیست که اعضای ما صرفا به اماکنی مانند شورای شهر ورود پیدا کنند، بلکه مقصود ما این است که شوراها در سراسر کشور تعامل فکری داشته باشند.

دبیرکل حزب تدای ایرانیان بیان کرد: به عنوان مثال فراهانی ایده تهرانگردی را به میان آورد و به سرکشی از مناطق محروم تهران می‌پردازد، به عبارتی دیگر اعضای شورا در تلاشند که صورت واقعی درد مردم را لمس کنند.

 وی تصریح کرد: حلقه اتصال مستحکمی باید بین اعضای شورای شهر به وجود بیاید و تکنیک تعامل ها نیاز به تغیراتی جامع دارد لذا نیاز است که بین سران حزب و افرادی که از این تشکل به شورای شهر راه یافته تعامل سازنده ای به وجو بیاید. چرا که اگر می‌خواهیم مردم با ما باشند باید در خدمت آنها باشیم.

خرازی تأکید کرد: قناعت و مناعت طبع و پاکدستی انتظار مردم است و باید آگاه باشیم که مردم ما را رصد می‌کنند و شعار در جامعه خریدار نخواهد داشت.

وی گفت: اگر مردم بدانند که حزب ما در تلاش برای انهاست به ما اعتماد می‌کنند و این امر به تحقق آرمانهای ما کمک خواهد کرد.

 خرازی اظهار کرد: حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور نیازمند نوآوری است چرا که نسل ما  در آخرین دوره مسئولیت خو به سر می‌برد  لذا باید بستر سازی مناسبی برای جوانان حزب به عمل آوریم.

وی ادامه داد: هیچ قدرتی قدرتمند تر از اخلاق مداری نیست و اگر می‌خواهیم ماندگار شویم باید خود را با اخلاق و معارف دینی آشنا تر کنیم .

دبیر کل حزب ندای ایرانیان در پایان گفت: ما در حال برنامه‌ریزی هستیم و باید بتوانیم ضعف‌های خود را مرتفع کنیم  تا عملکرد ما از دیگر احزاب مستسنی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به نقل از روابط عمومی مرکزنوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آنها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبرد‌ها و راهکار‌هایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود