Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی ابراز امیدواری کرد نتایج اجلاسیه علمای بلاد در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار باشد و گوشه‌‌ای از اهداف نظام محقق گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت‌‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم صبح امروز در اختتامیه هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای علمای بلاد که به میزبانی تبریز برگزار می‌‌شد، با بیان اینکه افتخار داریم که به نمایندگی از استان‌‌های آذربایجان‌‌غربی و اردبیل میزبان هشتمین اجلاس هستیم، ابراز داشت: هرچند هماهنگی اولیه توسط آیت الله حسینی بوشهری با آیت الله شبستری در ماه‌‌های گذشته صورت گرفته بود اما اجرای آن زمانی شد که از فیض حضور ایشان در آذربایجان‌‌شرقی محروم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: حوزه علمیه تبریز مهد پرورش علمایی مانند کوه کمری، علامه جعفری، ملکی تبریزی، شهید آیت الله مدنی و مجتهدی‌‌هاست.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه آیت الله شید محمد اسماعیل غروی که در مرور زمان نام و یاد او به فراموشی سپرده شده است، در حوزه علمیه تبریز علم آموخته است، خاطرنشان کرد: ایشان یکی از مفاخر آذربایجان بودند که آیت الله سبحانی به دنبال کتاب نفیسش، تبصره علامه رفتند، توسط حوزه علمیه تبریز چهار نسخه از این کتاب گرد هم آمد و اکنون در حوزه علمیه قم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای چاپ آماده است.

وی در پایان تاکید داشت: امیدواریم برگزاری این اجلاسیه برکات عظیمی داشته باشد و در تحقق اهداف نظام مقام معظم رهبری قدم‌‌هایی را برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است