Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد در همدان اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی 51 پایگاه اورژانس جاده‌ای، شهری و اورژانس هوایی در استان همدان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی فعال است.

وی با اشاره به اینکه از ۵۱ پایگاه اورژانس فعال در ایام اربعین در استان همدان ۳۰ پایگاه جاده‌ای است، افزود: 20 پایگاه شهری و 1 پایگاه اورژانس هوایی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی با بیان اینکه در ۵۱ پایگاه اورژانس فعال در استان همدان ۸۰ دستگاه آمبولانس مستقر می‌شود، عنوان کرد: پایگاه‌های اورژانس مستقر در جاده و درون شهر، بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس استان از 10 الی 22 آبان ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی است.

رئیس مرکز فوریت‎های پزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه 6 دستگاه آمبولانس به همراه 18 نفر نیروی انسانی به مرز خسروی برای ارائه خدمت به زائران حسینی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این نیروها از روز 3 آبان ماه به عنوان کمک به استان کرمانشاه در مرز خسروی مستقر می‌شوند.

معصومی در خصوص استقرار نیروهای اورژانس و آمبولانس در موکب‌های استان ابراز کرد: با توجه به اینکه قرار بود استانداری تا امروز تعداد موکب‌ها را به ما اعلام کند و هنوز آماری از سوی آن‌ها ارائه نشده است، تعداد نیروی‌های مستقر در موکب‌ها را مشخص نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کیفیت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در استان همدان نسبت به چهار سال گذشته بسیار بهتر شده است، تأکید کرد: با توجه به اینکه از سال ۹۳ جمعیت عظیمی در حماسه عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و امسال با توجه به باز شدن مرز خسروی به تعداد زائران عبور کننده از همدان افزوده می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‎های پزشکی استان همدان با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته پیش‌بینی می‌شود جمعیت بیشتری از زائران حسینی از استان عبور کنند، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و پیگیری‌های بیشتری برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای انجام شده است.

معصومی با تأکید بر اینکه در خصوص بهداشت و محیط نظارت‌های بیشتری به نوع پخت و عرضه غذا در موکب‌ها انجام می‌شود، افزود: سال‌های گذشته چندان آمادگی‌های لازم وجود نداشته و موکب‌ها ساماندهی نشده بودند اما امسال وضعیت خدمات و موکب‌ها بسیار مطلوب‌تر است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا