Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-04@05:24:06 GMT

آغاز اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل از فردا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۲۹۲۰

آغاز اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل از فردا

به گزارش امتداد نیوز به نقل از فارس، حمیدرضا دهقانی‌نیا معاون فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از قطعی بودن اجرای رجیستری موبایل از روز 28 مهرماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: از روز جمعه اسکن شبکه در طرح رجیستری آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: از روز جمعه تنها اسکن شبکه آغاز می‌شود و هیچ محدودیتی برای مشترکان اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: چند روز بعد از شروع اسکن شبکه (مانیتورینگ) احتمالاً دو تا سه روز یک یا دو یا سه مدل گوشی اعلام می‌شود که اگر این مدل‌ها به صورت غیرقانونی وارد شده باشند از آن پس دیگر سرویس نمی‌گیرند.

وی گفت: مدل‌های ممنوعه با یک فرصت زمانی کوتاه یک یا دو روزه اعلام می‌شوند که امکان سوءاستفاده برای قاچاقچیان فراهم نشود.

دهقانی‌نیا تأکید کرد: مدل‌های گوشی منتخب به زودی اعلام می‌شوند.

سخنگوی کمیته راهبری طرح رجیستری گوشی موبایل خاطرنشان کرد: کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی در طرح رجیستری آغاز به کار کرده و این کانال‌ها به سه گروه مردم، اصناف و بازرگانان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: کانال HAMTA_NTSW@در سه شبکه اجتماعی سروش، تلگرام و گپ به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند و کانال HAMTA_ASNAF@ و کانال HAMTA_BAZARGAN@ به ترتیب اصناف و بازرگانان در سه شبکه اعلام شده سروش، تلگرام و گپ اطلاعات لازم را ارائه می‌کند.

دهقانی‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا لازم است از روز جمعه مردم شناسه سریال گوشی جدید را برای اطلاعات از اصلات واردات آن استعلام بگیرند، گفت: فعلاً نیازی به استعلام‌گیری توسط مشترکان نیست و از روز جمعه تنها مانیتورینگ شبکه رجیستری آغاز می‌شود و در آینده سامانه‌ای پیامکی برای استعلام شماره سریال گوشی توسط کاربران اعلام خواهد شد.

true برچسب ها : گوشی موبایل ریجستری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • دسترسی کودکان فرانسه به گوشی و شبکه اجتماعی محدود شود