Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-05@21:29:29 GMT

پیروزی سخت صنعت نفت مقابل سیاه‌جامگان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۳۶۹۰

پیروزی سخت صنعت نفت مقابل سیاه‌جامگان

به گزارش"۱۱نیوز"؛ دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده خراسان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد.
در این دیدار محمد قاضی در دقیقه 9 ابتدا تیم پدیده را پیش انداخت، اما در ادامه سیدهادی موسوی در دقیقه 32 و پویا نزهتی در دقیقه 57 دو بار برای سپیدرود گلزنی کردند تا شاگردان علی نظرمحمدی در خانه دست به کار بزرگی بزنند و تیم پدیده که در این فصل توانسته بود نتایج خوبی را کسب کند، با شکست بدرقه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سپیدرود با این پیروزی 12 امتیاز شد و با چهار پله صعود به رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.
پیام حیدری قضاوت دیدار سپیدرود رشت - پدیده خراسان را بر عهده داشت. او در این مسابقه به میثم تهیدست از تیم سپیدرود و اکبر ایمانی و محمد خانزاده از تیم پدیده کارت زرد نشان داد.در ادامه بازی‌های هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان از ساعت 16:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید. شیمبا در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را به ثمر رساند.
سیاه‌جامگان که در این دیدار علیرضا مرزبان را به جای اکبر میثاقیان روی نیمکت می‌دید، در دقیقه 1+45 می‌توانست توسط حسین بادامکی کاپیتان خود به گل برسد، اما ضربه پنالتی این بازیکن به بیرون رفت. اواخر بازی، نفت آبادان در حالی صاحب پنالتی شد که سیاه‌جامگانی‌ها اعتقاد داشتند خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است.
قضاوت این دیدار را یاسر همرنگ برعهده داشت و مصطفی احمدی بازیکن سیاه‌جامگان را در دقیقه 75 با دادن دومین کارت زرد اخراج کرد. این داور پنالتی مشکوکی هم به سود نفت گرفت تا جو ورزشگاه به شدت علیه این داور شود. سیاه‌جامگان با این شکست هفت امتیازی باقی ماند و با در رده پانزدهم جدول باقی ماند و نفت با کسب این سه امتیاز 13 امتیازی شد و با یک بازی کمتر موقتاً در رده ششم جدول قرار گرفت.
با توجه به اینکه، برای نخستین بار بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه تازه تأسیس امام رضا (ع) برگزار می‌شد، هواداران مشهدی از این دیدار استقبال خوبی کرده بودند.
برچسب ها: سپیدرود رشت ، صنعت نفت آبادان ، پدیده ، سیاه جامگان ، لیگ برتر ، ۱۱نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته

تین نیوز

مدیرعامل پویش پژوهان از افزایش ۱۰ برابری هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها طی ۵ سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ارائه کمک های نقدی در صنعت ریلی خصوصاً در زمینه حمل مسافر، در همه دنیا متداول است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمد حسین پیروزی مدیرعامل گروه صنعتی پویش پژوهان (FPSCO) با اشاره به افزایش روز افزون هزینه های تامین و نگهداری  لوکوموتیو، اظهار کرد: تنها طی پنج سال گذشته، هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

پیروزی تصریح کرد: پشتیبانی از نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از این بخش مهم صنعت حمل و نقل، تاکید کرد: ارائه کمک های نقدی در صنعت ریلی خصوصاً در زمینه حمل مسافر، در همه دنیا متداول است.

پیروزی افزود: با در نظر داشتن محدودیت هایی که موجب عدم امکان افزایش قیمت در صنعت حمل و نقل ریلی می شود و قیمت بالای هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها، حمایت دولت و تخصیص بودجه مناسب باید از اولویت های دولت باشد.

پیروزی خاطرنشان کرد: جهت رفع بحران کمبود لوکوموتیو در سال جاری و به منظور تقویت ناوگان، با نگهداری و تعمیر به موقع و بازسازی و تعمیرات اساسی لوکوموتیوهای متوقف، می توان به شرائط مناسبی در حمل و نقل ریلی رسید.

 مدیرعامل پویش پژوهان تاکید کرد: تخصیص بودجه و تامین نقدینگی جزو ضروریات است تا بتوان انتظار اقدامات مناسب از طرف پیمانکاران نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها به منظور افزایش لوکوموتیوهای در گردش را داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون