Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران ۱۲ آبان ماه برگزار می شود گفت: مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی روز گذشته به پایان رسید که در مجموع 57 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

به گزارش ایسنا- منطقه همدان- کیومرث هاشمی امروز پنج شنبه در نشست روسای فدراسیون های ورزشی به میزبانی همدان با تمجید از تصمیم وزیر ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری جلسات ماهانه روسای فدراسیون ها در استانها اظهار کرد: برگزاری جلسات روسای فدراسیون های ورزشی موجبات همدلی زیادی را در ورزش به وجود خواهد آورد و روسای فدراسیون با مشکلات و معضلات ورزش استانها و شهرستانها بیشتر آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 13500 هیئت ورزشی در کشور فعالیت می کنند تصریح کرد: استان ها نقش مهم و ارزنده در موفقیت ورزش کشور دارند و باید بیشتر به ورزش استان ها توجه شود.

رئیس کمیته ملی المپیک همدان را از استان های پیشرو در ورزش کشور دانست و افزود: در طول 70 سال سابقه برگزاری المپیک دو مدال المپیک داشته است و در عرصه زیرساخت های ورزشی نیز استان همدان ظرفیت های بسیار خوبی در کشور دارد و می تواند میزبان مسابقات ورزشی در عرصه های ملی و بین المللی باشد.

وی در ادامه درباره عملکرد کاروان ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا که در عشق آباد برگزار شد گفت: نتایجی که ورزشکاران کاروان ایران به ویژه در برخی از رشته ها به دست آورده اند، خیلی خوب بوده این در حالیست که هنوز رقابت نمایندگان ما در برخی رشته های مدال آور آغاز نشده است.

وی ادامه داد: سعی ما این بود به گونه ای کاروان ایران را به این دوره از بازی های داخل سالن اعزام کنیم که تمام ورزشکاران مان به نوعی بهره مند شوند. به طور کلی به غیر از یک رشته در سایر رشته های این دوره از بازی ها بیشتر ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد تفاوت این دوره از بازی های داخل سالن آسیا نسبت به دوره گذشته خاطرنشان کرد: برای نخستین بار کشورهای اقیانوسیه در این دوره بازی های داخل سالن حضور داشتند و کشور میزبان هم سرمایه گذاری خیلی خوبی برای برگزاری بازی ها داشته است ضمن اینکه با فراهم کردن تسهیلات لازم باعث شد تا استقبال کشورها و ورزشکاران آنها بیشتر از ادوار گذشته باشد و به طور طبیعی وقتی تعداد شرکت کنندگان بیشتر باشد سطح رقابت ها بالاتر رفته و رقابت میان ورزشکاران هم سنگین تر و سخت تر می شود.

وی با بیان اینکه کاروان ایران در دوره گذشته بازی های داخل سالن در ۹ رشته از ۱۱ رشته شرکت کرد، گفت: در آن دوره بازی ها ایران با ۱۱ مدال در جایگاه ششم قرار گرفت اما در این دوره از بازی ها با وجود اینکه تعداد رشته ها دو برابر شده بود کاروان ایران در رتبه سوم قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: چند سالی از تشکیل کمیسیون ورزشکاران در کمیته بین الملی المپیک می گذرد و برای نخستین بار قرار است اعضای این کمیسیون با برگزاری مجمع رسمی، انتخاب و معرفی شوند.

هاشمی بیان اینکه انتخابات کمیسیون ورزشکاران ۱۲ آبان ماه برگزار می شود افزود: مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران در حالی روز گذشته به پایان رسید که در مجموع 57 نفر برای حضور در این انتخابات کاندیدا شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات آسیایی 2018 اشاره کرد و یادآور شد: چهارمین نشست ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی هفته گدشته با حضور دکتر مسعود سلطانی فر در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و چگونگی حضور کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی یکی از مهمترین محورهای موردبحث در این نشست بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۷ مردادماه تا ۱۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می شود و با اضافه شدن ۱۳ رشته جدید و حذف ۴ رشته، در مجموع این دوره بازی های آسیایی در ۴۰ رشته برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کاروان ایران با ۲۷۶ ورزشکار در ۲۲ رشته شرکت کرد و موفق به کسب ۵۷ مدال شامل ۲۱ مدال طلا، ۱۸ مدال نقره و ۱۸مدال برنز شد و حفظ جایگاه ششمی با مدال های بیشتر در بازیهای های آسیایی جاکارتا از اهداف اصلی ماست.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت