Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، امروز (پنج‌شنبه)، اعلام کرد آژانس «بدون مشکل» به بازرسی‌های خود از ایران ادامه می‌دهد.

آمانو افزود تهران به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر تایید نکردن پایبندی ایران به توافقنامه هسته‌ای سال 2015 میلادی، واکنش محتاطانه نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند

به گزارش خبرنگار مهر، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بعدازظهر امروز (سه شنبه) در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهارداشت: در سال‌های گذشته با چالش‌های جدی در حوزه‌های سلامت، انرژی و موارد دیگری مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای می‌تواند به بسیاری از چالش‌های حال حاضر پاسخ دهد، گفت: سیل‌ها و افزایش دمای هوا می‌تواند بر همه چیز اثر منفی بگذارد.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد: چند ماه پیش در اجلاس COP تاکید شد که باید مصرف کربن به صفر برسد. بیماری‌هایی مانند سرطان یکی از جدی ترین چالش‌های جهان است و سالانه با بیش از ۴ میلیون کیس سرطان مواجه هستیم.

گروسی افزود: به علت چالش‌های سیاسی، از همکاری دانشمندان هسته‌ای ایران و جهان محروم شده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کنفرانس می‌تواند به ما کمک کند که این مشکلات حل شود. دیروز و امروز در تهران و اصفهان در خصوص مواجه با چالش‌ها گفت و گو کردیم.

کد خبر 6099582

دیگر خبرها

  • بازتعریف تعاملات آتی ایران و آژانس در اصفهان
  • کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • تلاش می‌کنیم هرگونه شبهه‌ای از برنامه هسته‌ای ایران زدوده شود
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان