Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:02:54 GMT

تشکیل لشکر زینبیون در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۲۸۷۸

تشکیل لشکر زینبیون در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه همسران مدافعان حرم لشکر زینبیون را در استان مازندران را تشکیل دادند گفت: ۳۰ هزار نفر عضو این لشکر هستند و این بانوان می‌خواهند راه همسران شهیدشان را ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک کودتای نظامی نیست، افزود: این انقلاب خودجوش و مردمی است، این انقلاب نمی‌میرد و روز به روز زنده می‌ماند.

امام جمعه ساری گفت: در ۳۸ سال گذشته تجربه نشان داده هیچ نیروی خارجی نمی‌تواند به انقلاب خدشه وارد کند و باید در داخل اتحاد داشته باشیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه بی‌اعتمادی در بین مردم زیاد شده است، افزود: نگرانی ما ترامپ نیست بلکه باید جلوی رانت‌خواری، تبعیض، اختلاس را بگیریم و بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

وی گفت: اگر جنگ سیاسی و اختلاف را کنار بگذاریم هیچ قدرتی نمی‌تواند با ما مبارزه کند و مقابل ما قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه باید به کار مردم به خوبی رسیدگی کنیم، افزود: رانت‌خواری و نورچشم بازی را کنار بگذاریم و محکم بایستیم تا دشمنان خود را از پا در بیاوریم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به سخنان پارلمان کویت در اجلاس بین‌المللی روسیه اشاره کرد، گفت: این سخنان باید زودتر گفته می‌شد اگر همه عرب‌ها با هم متحد بودند دیگر رژیم صهیونیست وجود نداشت.

آیت‌الله طبرسی افزود: رئیس جمهور آمریکا تصور کرد مردم از سخنرانی‌هایش می‌ترسند، اما مردم نترسیدند و این پتکی بر سر دولت آمریکا بود.

وی افزود: سخنان ترامپ مسؤولان کشور را متحد کرد آن‌ها متوجه شدند اگر اختلاف داشته باشند با این آدمکش‌ها روبرو می‌شوند.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سخنان ترامپ ماهیت امریکا را به دنیا نشان داد، گفت:ترامپ آمریکای بدون روتوش است.

آیت‌الله طبرسی افزود: با اقتصاد مقاومتی و اتحاد و پیروی از رهبری می‌توانیم با آمریکا مقابله کنیم.

انتهای پیام/آ

لشکر زینبیون در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی