Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های اصفهان تاکید کردند: با حرکت در راستای اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی می‌توان به سویی قدم برداشت که اقتصاد کشور بر ستونی محکم و استوار تکیه کند تا با تحریم‎های دشمن آسیب نبیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اصفهان، امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران، اظهار داشت: سخنان اخیر ترامپ جز دروغ چیزی نبود و بد عهدی و بی‌اعتمادی آمریکا را بیشتر برای جهانیان ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام یحیی رهایی با بیان اینکه باید ترامپ قبل از آنکه رئیس جمهور شود مطالعات جغرافیایی خود را تقویت می‌کرد، تا در سخنرانی‌ها دچار اشتباه نشود، افزود: ترامپ بحث خلیج عربی را مطرح کرد و هدفش از این امر این است که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را با ایران درگیر کند و بحث قومیتی و مذهبی در منطقه ایجاد کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان، تصریح کرد: ایشان خطاب به نخبگان فرمودند که به طور قطع آمریکا حمله و هجمه جدیدی را علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده و این بار نیز از ملت ایران شکست می‌خورد.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: چنان که رهبری فرمودند لازم نیست در مقابل هر حرف رئیس جمهور بی منطق آمریکا موضع گیری کرد چون در بسیاری از موارد، مواقع جواب ابلهان خاموشی است.

وی افزود: آمریکا با عناصر اقتدار و قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران با توان موشکی و اقتصاد مقاومتی درون‌زای ملت ایران مخالف است و به همین دلیل دیروز هسته‌ای را بهانه کرده، امروز قدرت موشکی و فردا نیز مورد جدیدی را بهانه می‌کند.

رهایی گفت:: لازم است اقتصاد کشور از وابستگی به نفت جدا شود زیرا این وابستگی شرایطی را فراهم می‌کند که کشور در موضع‌گیری‌های مختلف کشورهایی همچون آمریکا با چالش‌هایی مواجه شود.

سازش با آمریکا جهالت محض است

امام جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز گفت: سازش با آمریکا و یا مذاکره برای برجام دوم جهالت محض است.

حجت الاسلام و المسلمین روح‌الله امینی اظهار داشت: هرگونه سازش و یا تعامل با آمریکا و یا برجام دوم، جهالت محض است.

وی افزود: قرار بود با برجام و امضای آن همه تحریم‌های علیه ایران برداشته شود و دیگر تحریمی علیه ایران اعمال نشود که بارها شاهد نقض این موضوع و اخیرا هم تحریم سپاه پاسداران بوده‌ایم.

امام جمعه نطنز بیان کرد: اگر آمریکا می‌توانست و جرات آن را داشت که به ایران حمله کند لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد اما از نیروهای نظامی ایران و جوانان انقلابی هراس دارد و به همین خاطر شهامت این کار را ندارد.

وی تصریح کرد: امروزه جوانان ما توانسته‌اند با اتکای به نیروی داخلی و بومی خود انواع سلاح‌های نظامی را اختراع کنند و از بیگانگان بی نیاز کنند.

علت دشمنی آمریکا مقابله با پیشرفت‌های ایران است

امام‌ جمعه موقت شاهین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین‌شهر گفت: علت دشمنی آمریکا با ایران، مقابله با پیشرفت‌های کشورمان همچون پیشرفت‌های دفاعی، فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و خودکفایی در برخی از بخش‌های اقتصادی کشورمان است.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان اظهار داشت: یکی از دلایل تهدیدهای اخیر ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا آن است که ایران را دوباره به میز مذاکره بکشاند و امتیازهایی به نفع سیاست‌های استعماری خود و به ضرر پیشرفت‌های ملت ایران بگیرد، علت دیگر تضعیف سپاه پاسداران است، چون این نیروی انقلابی، جلوی منافع نامشروع آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت سعودی را در استثمار و غارت منافع کشورهای غرب آسیا گرفته است.

وی بیان کرد: سیاست دولت‌مردان کشور و ملت با بصیرت ایران، مقابله‌ به‌ مثل با سیاست‌های آمریکاست، اگر آمریکا سپاه پاسداران را تحریم می‌کند، دولت و ملت ایران حمایت‌های مضاعف از این ارگان پیشرو در مبارزه با استکبار کنند، دولت و ملت در بخش اقتصادی نیز، الگوی اقتصاد مقاومتی را که رهبر معظم انقلاب بر اجرای آن تأکید دارند، اجرا کنند.

امام جمعه موقت شاهین شهر با بیان اینکه ریشه تمام ناامنی‌های کشورهای دیگر از جمله کشورهای غرب آسیا دخالت‌های آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای این کشور است، خاطرنشان کرد: اتحاد کم‌نظیری که پس از سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در کشورمان به وجود آمده است را همچنان حفظ و آن را تقویت کنیم، دشمنان کشور همواره از اتحاد ملت ایران و تبعیت تحسین‌برانگیز ملت از فرمایشات مقام معظم رهبری می‌ترسند.

انتهای پیام/

R41346/P1486/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق