Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران با کمی تأخیر از موعد مشخص شده از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، امروز، 28 مهرماه با حضور مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی این استان در مجتمع آموزشی 13 آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آرای مأخوذه هیئت مدیره از میان 260 رأی و هیئت بازرسی اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران از میان 264 رأی مشخص شد؛اعضای هیئت مدیره؛میثم طاهرآبادی با کسب 189 رأیحجت‌الاسلام سیدحسین کوششی با کسب 174 رأیمرتضی طلایی با کسب 173 رأیرحیم قربانی با کسب 155 رأیحسن محمدی با کسب 137 رأیعلیرضا احمدی با کسب 137 رأیمرتضی جعفرپور با کسب 136 رأیمحمد پیلان‌نژاد با کسب 119 رأیمحمداحسان کاظم‌نیا با کسب 102 رأیآذر قشلاقی با کسب 100 رأیحجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت با کسب 99 رأیاعضای علی‌البدل هیئت مدیره:حجت‌الاسلام مرتضی قدیمی با 88 رأیحجت‌الاسلام محمدعلی کریمی علوی با کسب 78 رأیمعصومه زعفرانی بهروز با کسب 78 رأیاعضای هیئت بازرسی:محمدحسین فریدونی، انسیه سالم، لیلا پورنظری به عنوان اعضای اصلی و فاطمه کبیری‌نژاد به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.کاندیداهای هیئت بازرسی همراه با تعداد ارای مأخوذه؛مرضیه سادات باقری اشکیکی با کسب ۱۶ رأیلیلا پورنظری با کسب ۱۱۰ رأیانسیه سالم با کسب ۱۲۹ رأیصغری شاهسوندی با کسب ۳۳ رأیاعطم فرامرزی با کسب ۲۷ رأیمحمدحسین فریدونی با کسب۱۷۴ رأیمجتبی کبیری نائینی‌فر با کسب ۱۸ رأیفاطمه کبیری‌نژاد با کسب ۸۹ رأییدالله مشهور با کسب ۷۱ رأیسیدکمال‌الدین موسوی با کسب ۳۱ رأییادآور می‌شود، تهران آخرین استان بود که با تشکیل مجمع عمومی اتحادیه‌های قرآنی به اتحادیه‌های مدغم قرآنی دست یافت و با این حساب پرونده تشکیل اتحادیه مدغم قرآنی استان‌ها که از پنجم مردادماه امسال آغاز شده بود و امروز، 28 مهرماه به پایان رسید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد