Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های نماز جمعه زرین شهر افزود: دشمنان بخوبی فهمیده اند که طی این چند سال از روحیه مقاومت و ایستادگی، سلحشوری و شهادت طلبی نیروهای با اخلاص بسیجی ضربه خورده اند.
وی تصریح کرد: امروز دنیا شاهد شجاعت و اقتدار و پیروزی سپاه در لبنان، عراق و سوریه است و به همین دلیل، توطئه حمله به سپاه را ورق زدند و سعی در تروریست جلوه دادن سپاه در اذهان عمومی دنیا و داخل کشور داشتند اما در همان لحظات اولیه با اقدام هوشمندانه ملت و مسئولان نظام روبه رور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: سپاه جان ملت ایران است و ملت شجاع ایران با همه وجود و قدرت، پشتبیان سپاه و نیروهای مسلح هستند.
وی افزود: ملت ایران متحد ویکصدا و در کنار مسئولان خود لحظه ای از حمایت خود از سپاه و نیروهای مسلح بر نخواهند داشت.
خطیب نماز جمعه زرین شهر اظهارکرد: کشورهای اروپایی باید در عمل نشان دهند که پیرو سیاست های استکباری آمریکا و توطئه های این کشور در خصوص ایران اسلامی نیستند و به تعهدات خود در برجام عمل کنند.
حجت الاسلام باقریان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی تاکید کرد: زائران اربعین قت کنند اول با نظم ورعایت حق وحقوق دیگران فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به همگان نشان دهند.
وی افزود: زائران اربعین مراقب توطئه های اختلافی دشمنان در طول مسیر باشند و باید توجه کنند که پیام اربعین، وحدت، عزت و درس ایستادگی مقابل استکبار است.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا پورخاقان بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه مهم نیروهای مسلح در کسب مقام امنیت در کشور ادامه داد: حفظ و حراست از سلامت و امنیت این نیروهای مهم در نقش آفرینی‌های کشور مؤثر است.

پور خاقان بیان کرد: سازمان قضائی نیز موظف است ضمن حفظ، صیانت و حراست از این نیروها مانع از انحراف و ناخالصی در این نیروهای مهم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح در دنیا از جرایم پایین برخوردار هستند تاکید کرد: همین نرخ پایین هم برای ما زیاد است و تمام تلاش ما این است که پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 6090375

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند