Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر خود به سوریه، در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق عملیاتی این کشور حضور یافت.

وی در جمع رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم اظهار کرد: به لطف خدا شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروهک‌های تروریستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پایان عمر این گروهک‌های تکفیری فرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد که روند پیشروی‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم ادامه یابد.

سرلشکر باقری همچنین رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی و درخشان علیه دشمنان و گروهک‌های تروریستی را وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و نیز ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و سلحشوری و اعتماد به نفس آن‌ها که رزمندگان جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را در ۸ سال دفاع مقدس تجربه کرده‌اند، عنوان کرد.

وی در پایان هماهنگی میان رزمندگان و ارتش و مردم سوریه تا کنون را مولفه‌ای مثال زدنی و رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدت‌های طولانی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت