Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@08:32:04 GMT

شفر: به گل، گل و گل نياز داريم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۷۶۲۰

شفر: به گل، گل و گل نياز داريم

خبرگزاري آريا - سرمربي استقلال بعد از کسب اولين برد با آبي هاي تهراني در نشست خبري شرکت کرد.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال با هدايت وينفرد شفر موفق شد نساجي مازندران را در جام حذفي شکست دهد و راهي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي شود. وينفرد شفر سرمربي استقلال با حضور در نشست خبري درباره اين ديدار گفت: به تيم خودم بابت اين برد تبريک مي گويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نيمه اول همه کارهاي تمرين شده، انجام شد. به آنها گفتيم که اگر توپ را به سمت راست ببرند، مي توانيم با پرسينگ توپ را از آنها بگيريم و با همين کار چند موقعيت خلق کرديم و زدن يک گل براي ما راضي کننده نبود.
وي افزود: در بين دو نيمه من با مهاجم تيمم صحبت کردم و به او گفتم به سمت تير نزديک حرکت کند. علي قرباني يک گل زيبا با کار ترکيبي خيلي خوب زد. ديروز در مورد تمرين از من سوال کرديد و خوشحالم که توانستيم کار را در زمين اجرا کنيم. مشکل اين است که بعد از دو گل، 3 يا 4 بازيکن تمرکز نداشتند و در نيمه زمين حريف توپ را از دست مي دادند و ما چندبار به آنها فرصت ضد حمله داديم. من راجع به اين موضوع با بازيکنان صحبت کردم. ما بايد 90 دقيقه براي بردن بازي کنيم و نبايد به دنبال صحنه اي براي خوشحالي هواداران باشيم. در دقايق پاياني آنها بازي بلند انجام دادند. وقتي ما مانند نيمه اول فوتبال بازي کنيم، انرژي کمتري مصرف مي کنيم و اگر اشتباه کنيم، 40 درصد بيشتر انرژي مصرف مي کنيم. در مجموع خيلي خوب عمل کرديم. در بازي قبلي يک فرصت داشتيم و امروز تعداد فرصت هاي ما بيشتر شد. ما فردا و روزهاي بعد درباره اين موضوعات با بازيکنان صحبت مي کنيم. خيلي خوشحالم که تيم من امروز برد. اين همان چيزي است که من گفتم و بايد مرحله به مرحله براي يادگيري بيشتر تلاش کنيم. خسرو حيدري از ناحيه ابرو آسيب ديد. روزبه چشمي نيز به دليل تکل بازيکن حريف دچار مصدوميت از ناحيه زانو شد. علي قرباني نيز در نيمه دوم تغيير کرد. از هواداران هر دو تيم تشکر مي کنم. طرفداران نساجي خيلي خوب بودند و اين موضوع خيلي زيباست که هر دو تيم در ورزشگاه، هوادار دارند. ديروز گفتم هواداران در روزي که به آنها نياز داريم، با وفاداري کنار ما هستند. حالا بايد استراحت، تغذيه، تمرين و ريکاوري داشته باشيم و براي تمرين آماده شويم. من گفته بودم که وقتي در جام حذفي با يک تيم ليگ پاييني ديدار مي کنيم، از پيش برنده نيستيم. تيم ما در نيمه اول فوق العاده بود و خيلي به تيم حريف فرصت نداديم. اورلب کرديم، موقعيت ساختيم و تنها نياز به گل، گل و گل داريم.
وي درباره کارت زرد زياد بازيکنان اين تيم، عنوان کرد: ما وقتي توپ را از دست مي داديم بازيکنان براي باز پس گيري تلاش مي کردند و همين موضوع باعث مي شد کارت دريافت کنند. وقتي ما جلو هستيم، آنها تلاش مي کردند با توپ بلند به سمت دروازه ما بيايند. در نيمه اول با پرس اجازه نداديم تيم ما را تهديد کنند؛ اما در 20 دقيقه آخر بازيکنان خسته شدند و بايد مرحله به مرحله بهتر شويم. نمي شود انتظار داشته باشيم که همه چيز سريع عوض شود. چرا بايد توپ را به اشتباه لو بدهيم تا بعد مجبور به خطا بشويم؟ علي قرباني در دقايق آخر خسته شد و حيدري نيز به دليل دوندگي زياد خسته شد. پادواني را به زمين فرستادم تا توپ هاي بلند را دور کند. با سه دفاع وسط بازي کرديم و همه توپ ها را پادواني دور کرد.
شفر در پاسخ به اين سوال که آيا هواداران مي توانند به ادامه پيشرفت استقلال اميدوار باشند، تصريح کرد: از تعريف شما ممنون هستم. من هميشه در تمرينات حواسم به همه چيز است. من دو چشم پشت سرم دارم و همه چيز را مي بينم. با بازيکنان صحبت مي کنم و شب قبل از بازي همه بازيکنان خط هافبک در اتاق من بودند و فيلم بازي را ديديم. به آنها گفتم دروازه بان معمولا توپ را به دفاع راست مي دهد و ما از همين طريق به آنها گل زديم. بعد از دو گل مغرور شديم و به حريف فرصت داديم که بازي کنند. بعد از گل اول نساجي، هواداران آنها را تهييج کردند. من فوتبال خوب مي خواهم و بايد برنده باشيم و بازيکنان بعد از بازي بايد خوشحالي کنند. روزبه چشمي، مجيد حسيني و وريا غفوري خيلي جنگيدند و وقتي توپ را راحت از دست مي دهيم، قابل قبول نيست.
سرمربي آبي ها در پاسخ به اين سوال که اگر اشتباهات اين تيم در دربي تکرار شود، براي آنها دردسر ساز مي شود، گفت: دربي هفته آينده است و نبايد درباره آن حرف بزنيم. وقتي هر دو تيم اشتباه مي کنند، هر دو تيم فرصت براي گلزني دارند. وقتي دو گل مي زنيم، بايد به سراغ گل هاي بعدي برويم. ما بعد از سوت پايان بازي خوشحال شديم و من از اين موضوع خوشحال نيستم. به عقب رفته بوديم و مثل تنيس توپ روي دروازه ما مي آمد. در مجموع اما خوب بوديم.
شفر در پايان درباره شوت هاي کم دقت بازيکنان استقلال، تصريح کرد: بازي با فولاد را آناليز کرديم و ما بايد با دو مهاجم بازي مي کرديم. وقتي بازي با فولاد را مي ديديم، مشاهده مي کرديم کسي در محوطه جريمه حريف نبود و به همين دليل گل نزديم. بکن بائر را مي شناسيد؟ او بعد از جام جهاني گفت وقتي تيمي شوت نزند، گل نمي زند. من بايد مشکل را پيدا کنم و با طراحي تمرين آن را حل کنم. گل دومي که زديم، گل خوبي بود و بايد در تمرين روي آن کار کنيم. اين موضوع بايد مانند يک چيپ الکترونيکي در سر بازيکنان قرار بگيرد. ابراهيمي خيلي خوب منطقه بازي را عوض مي کند. زکي پور چند مرتبه منطقه بازي را عوض کرد و اين موضوع اتفاقي است که ما آن را تمرين مي کنيم. ما خيلي خيلي کار داريم و بايد تمرين کنيم. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است که بايد با آن ديدار کنيم. استقلال نيز تيم بسيار خوبي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد

 اریک تن هاخ معتقد است تیم او مانند منچستریونایتد در فصل 05-2004 به دلیل «تیم‌سازی»، فوتبال خوبی بازی نمی‌کند. 

طرفداری | پس از پیروزی مقابل تیم بیستم جدول در اولدترافورد، منچستریونایتد نتوانست مقابل برنلی رده نوزدهمی به مسیر پیروزی متوالی در لیگ برتر بازگردد. 

در روزهایی که جیسون ویلکاکس وظیفه نظارت بر روی رویکرد فنی و مدیریتی اریک تن هاخ را برعهده گرفته است، شیاطین سرخ در کنار از دست دادن رتبه چهارم، ممکن است با بدترین رتبه تاریخش در لیگ برتر مواجه شوند. در واقع، اندک امید منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با ناکامی تیم‌های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی از بین رفت. در صورت دو پیروزی توسط نمایندگان آلمان در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، سهمیه پنجم فصل آینده به بوندسلیگا اختصاص خواهد یافت. با این حال، مشکلات منچستریونایتد فراتر از حضور در رقابت‌های اروپایی است. تیم تحت هدایت اریک تن هاخ در دومین فصل سرمربی هلندی در یک کابوس به تمام معنا قرار گرفته است. در کنار انبوهی از رکوردهای منفی و حذف تحقیرآمیز در لیگ قهرمانان اروپا، رویکردهای تاکتیکی و فنی تن هاخ زیر سوال رفته است. منچستریونایتد با وجود بحران مصدومیت هرگز نتوانسته است فوتبال پویا و امیدوارکننده به نمایش بگذارد. 

در کنار مشکلات داخل زمین، اخیرا اریک تن هاخ در فضای رسانه‌ای نیز درگیر حواشی متعددی شده است. تن هاخ تصمیم گرفته است به سوالات خبرنگاران منتقدش پاسخ ندهد. اتفاقی که مطابق قوانین رسانه‌ای حق طبیعی اوست اما به نظر نمی‌رسد حرکت درستی برای دفاع از «پیشرفت» و «تیم‌سازی» باشد. مرد هلندی پس از تساوی مقابل برنلی تصمیم گرفت سیری در تاریخ داشته باشد. او به فصل 05-2004 اشاره کرد و گفت که «منچستریونایتدِ بزرگ» در آن فصل فوتبال بسیار خوبی بازی نمی‌کرد:

مقایسه تیم جوان و در حال پیشرفت فعلی با منچستریونایتد سابق عادلانه نیست. کاملا اشتباه است. آن‌ها منچستریونایتد 05-2004 را فراموش کرده‌اند، آن تیم نیز فوتبال فوق‌العاد‌ه‌ای بازی نمی‌کرد. 

ادعاهای مرد هلندی باعث تعجب آدام کرفتون، ژورنالیست اتلتیک شد. او در پاسخ به تن هاخ نوشت:

تیم فصل 05-2004 در رتبه سوم قرار گرفت. تنها 5 بازی را در لیگ برتر واگذار کرد، تفاضل گل 32+ داشت، از گروهش در اروپا صعود کرد و 19 کلین شیت به ثبت رساند! 

یک کاربر در پاسخ به کرفتون نوشت:

در ضمن آن فصل فرگوسن با رقم زدن یکی از بهترین عملکردهاش، قهرمان فصل را رفت و برگشت شکست داد. گارناچو و مینو خوب هستند اما آن‌ها رونی و رونالدو نخواهند شد.  

کاربر دیگری به شوخی نوشت:

می‌خوای اتلتیک هم از کنفرانس خبری محروم بشه؟ 

منچستریونایتد در هفته سی و پنجم لیگ برتر تفاضل گل 1+ دارد. آن‌ها که تا مقطع فعلی 12 بار شکست خورده‌اند، در ادامه به مصاف کریستال پالاس، آرسنال، نیوکاسل و برایتون خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود