Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:21:05 GMT

دلیل عجیب نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در پورتو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۸۴۱۹

دلیل عجیب نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در پورتو

ایکر کاسیاس، سنگربان باتجربه پورتو به علت نقض قوانین حاکم بر رختکن این تیم نیمکت نشین شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، کاسیاس در دیدار این هفته لیگ قهرمانان پورتو برابر لایپزیش آلمان که در نهایت منجر به شکست تیم پرتغالی شد به شکل عجیبی نیمکت نشین شد.

 

 

 

 

نشریه مارکا ادعا کرد که دلیل اصلی نیمکت نشینی ایکر کاسیاس علاوه بر عملکرد نه چندان خوب او، استفاده از تلفن همراه در برخی از نقاط کمپ تمرینی و رختکن پورتو بوده که از نظر سرمربی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرجیو کونسسائو سرمربی پورتو و ستاره سابق تیم ملی پرتغال این رفتار سنگربان باتجربه و سابق کهکشانی ها را نقض قوانین دانسته و این سنگربان کهنه کار علاوه بر بازی لایپزیش، در دیدار این هفته پورتو در لیگ پرتغال نیز غایب خواهد بود.

ایکر کاسیاس پورتو

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند