Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:نمایشگاه اختصاصی ایران هفته آینده در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود و وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر اقتصاد ترکیه به عنوان روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه این نمایشگاه را افتتاح می کنند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، این نمایشگاه چهار روزه از سوم تا 6 آبان ماه در مرکز نمایشگاه بین المللی استانبول برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه در حاشیه سفر معاون اول رییس جمهوری کشورمان به ترکیه با همدیگر دیدار کرده و بر حضور و افتتاح این نمایشگاه در راستای گسترش مراودات اقتصادی دوجانبه تاکید کردند.همچنین در این دیدار دو وزیر ایران و ترکیه توافق کردند که ماه آینده کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در تهران برگزار شود.همچنین طرفین توافق کردند در راستای توسعه تجارت میان دو کشور، توسعه متوازن توافقنامه تجارت ترجیحی دوجانبه را پیگیری کنند. محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در این دیدار با اشاره به روند رو به افزایش تجارت بین دو کشور ایران و ترکیه گفت: رسیدن به اهداف روسای جمهوری دو کشور و به خصوص دسترسی به چشم انداز 30 میلیارد دلاری از اولویت های برنامه کاری کمیسیون مشترک دو کشور خواهد بود. وی با اشاره به همراهی هیات تجاری شرکتهای خدمات فنی و مهندسی از ایران برای تفاهم با شرکتهای خدمات فنی و مهندسی ترکیه افزود: امیدواریم در زمینه همکاریهای مشترک شرکت های فنی و مهندسی، دو کشور بتوانند به نتیجه رسیده و برای اجرای پروژهای مختلف مکمل هم باشند.به گزارش ایرنا، در این ملاقات شرکتهای نماینده انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران و شرکتهای عضو انجمن پیمانکاران ترکیه نیز حضور داشتند. برچسب ها: استانبول ، نمایشگاه ، ایران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری