Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه ای که باشگاه پرسپولیس پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرده پر از تناقضات ریز و درشتی است.

اختصاصی طرفداری- پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا توسط تیم الهلال عربستان، این باشگاه اقدام به انتشار بیانیه ای کرد که برخی از ادعاهای این بیانیه در تناقض آشکار با واقعیت بود و به نظر می رسد فرار رو به جلویی از سمت علی اکبر طاهری و تیم مدیریتی پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس پس از بازی مقابل الهلال عربستان که به حذف آن ها منجر شد، با انتشار بیانیه ای عجیب انتقادات تندی را نسبت به برخی از مسائل مربوط به این باشگاه مطرح کرد.

در بیانیه پرسپولیسی ها آمده است که گل زودهنگام پرسپولیس نشان داد که نتیجه بازی رفت هیچ تناسخی با واقعیت پرسپولیس ندارد. این ادعا در حالی مطرح می شود که هر فوتبالدوستی که بازی رفت دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان را دیده باشد به وضوح درک خواهد کرد که تیم عربستانی چند کلاس بالاتر از پرسپولیس بازی کرد و شاگردان برانکو چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ روانی هیچ حرفی برای گفتن در مقابل آن ها نداشتند. نگارنده این بیانیه به خود زحمت نداده که به این مسئله فکر کند که حتی زمانی که الهلال در بازی رفت با اخراج بازیکن خود 10 نفره شد، پرسپولیسی ها نه تنها نتوانستند گلی به ثمر برسانند بلکه دو گل دیگر دریافت کردند تا نتیجه 4-0 در آن بازی رقم بخورد.

در ادامه این بیانیه به صراحت اذعان داشته که عدم صعود پرسپولیس، غیر از عربستان در ایران نیز موجی از شادی را ایجاد کرده است. شاید برای برخی از هواداران تیفوسی رقیب سنتی سرخ پوشان این مسئله مصداق داشته باشد ولی بد نیست وقتی یک جوالدوز به دیگران می زنیم سوزنی هم به خودمان بزنیم. باید بازگشت و دید که آیا باشگاهی که از این مسائل شاکی است خود از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کرده است یا خیر؟ در همان بازی رفت پرسپولیس با الهلال عربستان، هواداران این تیم در خاک امارات بنری تمسخرآمیز از منصوریان را در معرض دید دوربین های ورزشگاه محمد بن زاید به نمایش گذاشتند. وقتی بر سر منصوریانی که همواره در کنفرانس های خبری حامی عملکرد و صعود پرسپولیس در آسیا بوده چنین بلایی از سوی هواداران سرخ پوش نازل می شود و باشگاه نه جلوی آن را می گیرد و نه در مقام عذرخواهی از این عمل برمی آید پس انتقادی هم نباید از عمل متقابل داشته باشد.

همچنین در این بیانیه آمده که قهرمانی پرسپولیس در لیگ و حضور در فینال آسیا برای عده ای خط قرمز بوده است. شایسته است هنگامیکه نگارنده از عبارت «گذشتن از خط قرمز» سخن به میان می آورد، خود به گذشته برگردد و اتفاقات را مرور کند. در همان لیگی که پرسپولیس قهرمانش شد طبق حکم فیفا مشخص شده که عقد قرارداد با مهدی طارمی غیرقانونی بوده و یک بازیکن که تأثیر بسزایی هم در این قهرمانی داشته در واقع اصلاً نباید در این تیم می بود. این مصداق عبور از خط قرمز و تضییع حق چند باشگاه مدعی دیگر در آن لیگ نیست؟

حاشیه ای که در این بیانیه از آن سخن گفته می شود از خود باشگاه پرسپولیس سر برآورده و تیشه به ریشه مسائل روانی سرخ پوشان قبل از بازی حساس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا زده است. مدیران باشگاه پرسپولیس بهتر است به جای این فرارهای رو به جلوی مدیریتی و ایجاد شک و شبهه و پرداختن به حواشی، باید به اصل قضیه نگرشی اساسی داشته باشند. بازی با احساسات هواداران بوسیله انتشار چنین بیانیه هایی شاید تأثیرات مقطعی و کوتاه مدتی بر روی آن ها داشته باشد اما عدم قبول اشتباهات پیامدهای بلندمدتی را به دنبال دارد که نظیر آن را می توان در محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی مشاهده کرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)