Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@07:40:33 GMT

جزئیات مراسم روز ملی صادرات

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۲۸۵۹

رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: تحقق برنامه‌های راهبردی در صادرات در گروی بازتعریف نهادهای موجود است. ناطقان: مجتبی خسروتاج امروز در مراسم روز ملی صادرات گفت: در سال ۱۳۹۵ صادرکنندگان ما در مسابقه‌ای نابرابر با رقبای خود حضور داشتند که شرایط را برایشان سخت کرده بود، اما آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحقق برنامه‌های راهبردی در صادرات در گروی بازتعریف نهادهای موجود و هدایت‌شان به سمت نهادی مقتدر و متشکل از سرمایه انسانی با دانشی کافی است.
رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: در طی سه دهه گذشته با تکیه بر مزیت‌های نسبی تلاش‌های تولیدی اتفاق افتاد، اما روز به روز میدان وسیعی از رقابت شکل گرفت. خلق مزیت‌های مبتنی بر روندهای آتی ضرورت روز و امری حیاتی است. همچنین حضور نخبگان و سازمانی مقتدر و مدیرانی در تراز جهانی یکی از نیازهای حیاتی صادرات است.
خسروتاج اضافه کرد: تلاطم‌های سیاسی بنگاه‌های تولیدی در دنیا، بازارهای هدف‌شان را با پیچیدگی روبه‌رو ساخته است. تغییر نظام بنگاه‌ها و بین‌المللی شدن آنها نیازمند سرعت بیشتری است.
مراسم سالروز ملی صادرات از دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری – معاون اول رئیس جمهوری، محمد شریعتمداری – وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتبی خسروتاج – رئیس سازمان توسعه تجارت و جمعی از فعالان صادراتی آغاز شد.
در این مراسم قرار است از جمعی از صادرکنندگان نمونه تقدیر به عمل آید. منبع: ایسنا برچسب ها: روز ملی صادرات ، اسحاق جهانگیری ، صادرکنندگان نمونه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد