Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:49:29 GMT

سپاه در حفظ نظام با هیچ کس تعارف ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۳۶۷۶

سپاه در حفظ نظام با هیچ کس تعارف ندارد

بوشهر - فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه در حفظ نظام و دفاع از ولی فقیه با هیچ کس تعارف ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی صفری در نشست با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه نور چشم ملت ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم است، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی از همان روزهای اول تاسیس سپاه به خوبی آن را برای همگان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر به جایگاه سپاه انقلاب اسلامی در سخنان امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل(ره) برای اینکه جایگاه سپاه را معرفی کند می‌گوید: « ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه جایگاه سپاه در ایران، منطقه و ملت‌های آزادی‌خواه، دوست و دشمن کاملا مشخص است، تصریح کرد: استکبار بنای حرکت حرکت‌های میدانی و نگاه سپاه را فهمیده و درک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن سعی دارد به هر شکل ممکن از حرکت پیش‌رونده سپاه در منطقه جلوگیری کند، افزود: استکبار به هر کاری دست می‌زند تا شاید بتواند قلب‌های تسخیر شده ملت‌ها  توسط سپاه را دوچار دوگانگی کند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بنای اعتقادی داعش با وجود آمدن داعش نبوده، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی کسانی با تفکرات داعشی پاسداران را سر بریدند تا بتوانند از انتقال انقلاب جلوگیری نمایند اما آنها نمی‌دانستند با این کار درخت اسلام ناب محمدی(ص) توانمندتر و قدرتمندتر می‌شود.

صفری با بیان اینکه ترامپ بطور وحشیانه‌ای اعتقادات، مذهب و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) را مورد تهاجم قرار داده است، ادامه داد: آمریکا بدنبال این است که تفکر سردار سلیمانی که همان تفکرات اسلام ناب محمدی است را در منطقه از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از متن و شجره تناور الهی بوده و نسل آن از شهید حججی‌ها و احمدی جوان‌ها تربیت‌یافته این خانواده بزرگ است، افزود: تفکرات سپاه در سوریه، عراق و یمن خود را به خوبی نشان داده و همه جهانیان آن را دریافته‌اند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر به اساس و پایه‌های اصلی سپاه اشاره کرد و گفت: مذهب، تقوا، دشمن‌ستیزی، دفاع از مظلوم، دشمن‌شناسی، شهادت‌طلبی و تابع مطلق ولی فقیه از پایه‌های اصلی سپاه است.

صفری با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی پاسداران انقلاب اسلامی به‌روز است، اظهار داشت: سپاه خادم، سرباز، قربانی و فدائی مردم است.

وی با بیان اینکه پاسداران قبل از اینکه دشمن بخواهد حرکتی علیه نظام کند آن حرکت را شناسایی و جواب می‌دهند، افزود: دشمنان از تشخیص پاسداران در مورد تحرکاتشان در حیرتند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه در حفظ نظام و دفاع از ولی فقیه با هیچ کس تعارف ندارد، گفت: هر کسی بخواهد به نظام خیانت کند تاوان آن را داده و روسیاه خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است