Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مسابقات قهرمانی کاراته استان لرستان سبک «کیوکوشین ماتسویی» به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مجموعه ورزشی آزادی شهرستان کوهدشت با حضور ۱۰۰ هنرجوی‌کاراته، در دو بخش کاتا و کومیته و در همه رده‌های سنی و کمربندی برگزار شد.

در این مسابقات تیم کوهدشت با کسب ۱۰ عنوان طلا، ۱۰ نقره و ۳ برنز مقام برتر را از آن خود کرد و تیم های دورود و خرم‌آباد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در افتتاحیه این مسابقات که با حضور بیش از ۸ تیم از شهرستان های خرم آباد، کوهدشت، بروجرد و دورود برگزار شد، مریم جعفری رئیس سبک های آزاد کاراته بانوان لرستان، سرور ولی‌پوریان فرد نایب رئیس سبک کیوکوشین کان کاراته کشور و مسئول کمیته استعدادیابی استان، سمیه نصیریان مسئول کمیته داوران، سیده فاطمه سهرابی مسئول کمیته مسابقات  و سحر بنی احمد مسئول کمیته فنی مسابقات حضور داشتند که مراسم تمشی‌واری سنگ و چوب با هنرنمایی قهرمان کوهدشت خانم شکوفه آزادبخت انجام شد.

در این دوره از مسابقات در دو بخش کاتا و کمیته و در رده های سنی و کمربندی مختلف؛ طناز رومیانی، مبینا خوشناموند، فاطمه حسنوند، مائده حسینی، شکوفه آزادبخت، سپیده آزادبخت، مریم هادیان، فاطمه ملکشاهی، زهرا یگانه، فاطمه کشوری، فاطمه رحمتی، شقایق خزایی، نگین پژوهنده، زهره حسینی، کیمیا کشوری، شقایق خزایی، ام البنین محمودوند، مائده جهانی چگنی، مائده قلاوندی، هانیه شیراوند و نگار سپهوند حائز رتبه برتر شده و موفق به کسب مدال طلا شدند.

همچنین بهار گراوند، اسرا نورمرادی، سارینا آزادبخت، عسل ضرونی، زهرا بابایی، فائزه مرادیان، پردیس عباسی، فاطمه اسماعیلی، مهشید حسینی، پارمیدا رستمی، نگین پژوهنده، فاطمه خادم، فاطیما نظری، فاطمه حاجی نور، هستی احمدی، مبینا عبدولی، مرجان رخگویی، پریا طالبوند، نسیم کیوان نیا، مهشید پولادوند و مهدیه کاکاوند در دو بخش کاتا و کمیته مدال های نقره را کسب کردند.

مدال های برنز مسابقات استانی کاراته سبک «کیوکوشین ماتسویی» به مبینا خوشناموند، شیوا مرادیان، سپیده آزادبخت، کیمیا کشوری، زهره حسینی، فاطمه خادم، هستی سپهوند، ستایش معصومی‌زاده، دنیا بیرانوند، فاطمه حاتمی، پرنیا یاراحمدی، نسیم کلانی، اسما ظفری، مریم نیازی و مریم دهستانی رسید.

true برچسب ها : خرم آباد مسابقات کاراته کاراته بانوان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمامی که کافه کتاب شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد