Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد فخرالدینی درباره مصدویتی که با آن مواجه شده است به خبرنگار ورزشی امتداد نیوز اظهار داشت: متأسفانه در بازی با نفت مسجدسلیمان زانویم پیچ خورد و آسیب دیدم. هنوز مدت زمان دقیق دوری‌ام از میادین مشخص نیست و باید صبر کنم. ظاهراً گسترش فولاد نیاز به جذب بازیکن دارد و چون لیست این تیم پر است مسئولان و کادر فنی تصمیم گرفتند که چند بازیکن را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز در مورد وضعیت من چیزی مشخص نیست.

وی در واکنش اظهارات فیروز کریمی که گفته بود سن او و تیموریان زیاد است، گفت: احتمالاً آقای کریمی در مورد سن من اشتباه کرده است. من ۲۷ سال دارم و چون ۱۱ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم شاید بعضی‌ها تصور می‌کنند که سن من بالاست. من دوست داشتم که با آقای کریمی کار کنم، چون او از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد، اما متأسفانه مصدوم شدم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان باشگاه گسترش فولاد بخواهند مرا کنار بگذارند به نظرشان احترام می‌گذارم و هیچ مشکلی ندارم، ولی باید پول قراردادم را به صورت کامل پرداخت کنند. من در خانه مصدوم نشدم و این مصدومیت در گسترش فولاد سراغم آمد. در ضمن باید این را هم بگویم که رباط صلیبی من پاره نشده است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اینجا لندن است؛ اشتباه نکنید پاکستان نیست!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • فیلم کامل ادعای کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای | اروپایی‌ها دست و پاشون را جمع کنند!
  • فیلم کامل ادعای تهدیدآمیز کریمی‌قدوسی درباره کلاهک هسته‌ای
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش