Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه (سقا) برای ثبت و دریافت مجوز خروج اربعین برای دانشجویان آغاز به کار کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه (سقا) برای ثبت و دریافت مجوز خروج اربعین برای دانشجویان به نشانی www.sagha-noor.ir آغاز به کار کرد.
دانشجویان مشمول (معافیت تحصیلی) که قصد حضور در پیاده روی اربعین حسینی را دارند، با ثبت نام در این سامانه می توانند به صورت رایگان مجوز خروج از کشور را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ثبت نام در سامانه سقا دیگر نیازی به قراردادن ودیعه سه میلیون تومانی نزد نظام وظیفه نمی باشد. لذا تعهد نامه محضری جهت ضمانت کفایت می کند و همچنین نیاز به ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی نیست و در نتیجه دانشجویان نباید هزینه ثبت در دفاتر اسناد رسمی را پرداخت کنند.
از دیگر خدمات سامانه سقا، دریافت اسکان در نجف و کربلا برای کاروان های دانشجویی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر