Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@21:26:13 GMT

دختر نوجوان قربانی هوس‌بازی شوهر عمه!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۹۳۱

دختر نوجوان قربانی هوس‌بازی شوهر عمه!

دختر نوجوانی که مورد اذیت و آزار جنسی شوهر عمه خود قرار گرفته بود، بعد از یک سال این موضوع را به خانواده‌اش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، بیست و ششم مهر ماه امسال،فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان کرد که دختر 15 ساله‌اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آزار و اذیت جنسی" و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم دو روز پیش به من گفت که داماد ما(شوهر خواهرم) به نام داور (متولد 1355) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است.

اظهارات دختر 15 ساله

دختر 15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شوهرعمه ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت می‌کرد و به من ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت: "از تو خوشم می‌آید" و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می‌داد تا اینکه دیگر از آزار و اذیت کردن‌ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را پس از گذشت یک سال با خانواده خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد.

دستگیری متهم

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را در ساعت 06:30 بیست و نهم مهر ماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی جهت تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران