Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:37:52 GMT

نظر محمدی و بازگشت به دوران علی چیلاورتی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۰۶۱۸

سرمربی سپیدرود رشت روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، علی نظر محمدی سرمربی جوان سپیدرود با نتایجی که در هفته های گذشته گرفته، محبوبیت کمرنگ شده اش را بازیافته است. دروازه بان سال های نه چندان دور تیم های شهر رشت، حالا در کسوت سرمربی امید دارد تا بتواند روزهای خوبی را تجربه و هواداران رشتی را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از شکست سپیدرود مقابل ملوان در جام حذفی خیلی از هواداران نسبت به عملکرد نظرمحمدی انتقاد کردند و همین اتفاق او را به سمت استعفا نیز سوق داد. ماندگار شدن نظرمحمدی در سپیدرود با نتایج خوب این تیم همراه بود و حالا او بار دیگر محبوبیت خود را پیدا کرده است.

 


هواداران سپیدرود پنجشنبه بعد از پیروزی مقابل پدیده به شدت نظرمحمدی را مورد تشویق قرار دادند و یاد شعار «علی چیلاورتی» که در دوران بازی به او می گفتند را زنده کردند. نظر محمدی که با دست خالی سپیدرود را از لیگ دسته دوم به لیگ برتر آورده، روزهای خوبی را تجربه می‌کند.


او خوب می داند که برای برآورده کردن توقع مردم آرمانگرای شهرش با وجود همه مشکلات موجود کار سختی در پیش دارد اما باید بتواند روند صعودی اخیر را ادامه دهد.

علی نظر محمدی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می‌شود.

* هواداران زن حاضر در ورزشگاه آزادی اصلاً از وضعیت جایگاه خود راضی نبودند و خواستار حضور در طبقه اول برای بازی‌های بعدی بودند.

* طرفداران سپاهان اصفهان با چند دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند. آنها قبل از نشستن روی صندلی‌های خود با هواداران پرسپولیس در مسیر ورود به ورزشگاه روبرو شدند که دخالت پلیس مستقر در ورزشگاه مانع از درگیری بین آنها شد.

* کری بین طرفداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه آغاز شد و الفاظ رکیک همراه با شعارهای تند هواداری در بین آنها جاری بود.

* اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس نخستین نفری بود که قبل از تمام اعضای دو تیم وارد چمن ورزشگاه شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* بازیکنان سپاهان هنگام ورود به چمن مورد تشویق حدود هزار طرفدار خود قرار گرفت. در این بین بازیکنان پیشین پرسپولیس که حالا برای سپاهان بازی می‌کنند نه تنها مورد تشویق سرخ‌ها قرار نگفتند بلکه «هو»شدند.

کد خبر 6094553

دیگر خبرها

  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند