Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:04:05 GMT

رژیم صهیونیستی در آستانه تجاوزات شدیدتر به سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۶۱۳۵۱

رژیم صهیونیستی در آستانه تجاوزات شدیدتر به سوریه

شلیک امروز ۵ موشک از طرف سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی واکنش ارتش رژیم صهیونیستی را به همراه داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، خمپاره‌های شلیک شده به سمت بلندی‌های جولان تحت اشغال رژیم صهیونیستی، واکنش ارتش اسرائیل و هدف قرار دادن سه توپخانه سوریه را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش سوریه اعلام کرد که حمله به یکی از پست‌های نظامی این کشور خساراتی را به همراه داشته است.

رژیم صهیونیستی همواره نقشی جانبی و نظارتی را در جنگ داخلی سوریه داشته و خود را به حملات هوایی هدف دار و واکنش علیه شلیک موشک محدود کرده است.

با اینحال بیانیه ارتش این احتمال را مطرح می‌کند که اسرائیل واکنش‌هایی تلافی‌جویانه را آغاز کند. در این بیانیه آمده است: چه این شلیک تصادفی بوده باشد یا نه، هرگونه اتفاق آتی نیروهای نظامی اسرائیل را مجبور خواهد کرد که واکنش خود را تشدید کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اسرائیل، سوریه را مسئول این اتفاق می‌داند و هرگونه تلاش برای نقض حاکمیت اسرائیل و یا تهدید امنیت شهروندان اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.

ارتش سوریه در بیانیه خود اعلام کرد که نسبت به چنین تهاجماتی هشدار داده بود و اینکه اسرائیل باید مسئولیت کامل عواقب اقدامات خود را برعهده بگیرد.

انتهای پیام/

R1036249/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست‌ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشک‌ها شدند.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با ده‌ها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است