Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از پایگاه خبری اخبار بانک، این مراسم با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها (متشکل از: نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی )، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران و تنی چند از روسای شعب بانک آینده، برپا شد و طی آن برندگان خوش شانس این حساب ها مشخص شدند.

در سومین دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده، به پاس قدردانی از نیّت خیرسپرده گذاران قرض الحسنه، 10 کمک هزینه خرید مسکن هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، 50 دستگاه خودروی رنو ساندرو، 750 کمک هزینه خرید صنایع دستی، به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر برای سپرده گذاران در نظر گرفته شده بود که با انتخاب برندگان در این مراسم، این جوایز بزودی، به برندگان خوشبخت، اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریانی برای اطلاع از اسامی برندگان، می توانند؛ به تارگاه رسمی بانک آینده و شعب این بانک مراجعه کنند.

طرح افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه داشت و مورد استقبال چشمگیر هموطنان خیراندیش و ارجمند قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز موجود، در صورت حفظ و افزایش موجودی خود، در قرعه کشی سال بعد نیز، شرکت داده می شوند.

لطفا جهت کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی، با مرکز ارتباط مشتریان بانک با شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران