Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: به این منظور افزایش تعداد اقامتگاه های بوم گردی  در روستاها در دستور کار قرار گرفته وتا کنون 49 اقامتگاه دایر شده است. جلیل جباری با اعلام اینکه از این تعداد 5 اقامتگاه در جنوب استان دایر شده افزود :واحدهای بوم گردی روستاهای لیلانه سردشت، نصرت آباد تکاب و معروف پور بالاگرداشنویه،از اقامتگاه های فعال آذربایجان غربی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گفت: آذربایجان غربی ، 58 منطقه نمونه، 13 مسیر بکر و 200 روستای زیبا برای جذب گردشگر دارد و  با افزایش اقامتگاه های بوم گردی استان به 49 واحد ؛گردشگری روستایی در استان توسعه خواهد یافت. وی با بیان اینکه راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی روستایی  زمینه مناسبی برای کسب در آمد،ایجاد اشتغال و ماندگاری روستائیان فراهم می کند افزود: به منظور توسعه اقامتگاه های بوم گردی ، به روستائیانی که علاقمند به تبدیل منازل خود به اقامتگاه بوم گردی هستند، تسهیلات کم بهره اعطا می شود.

 

انتهای پیام/خ

 

افزایش اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه