Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از بازی مقابل ایبار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران جواب داد.

به گزارش وبسایت نود، زیدان در کنفرانس مطبوعاتی در مورد فشار بازیهای رئال مادرید گفت:

هر سه روز یک بازی داریم. بعد از بازیهای ملی هفت بازی پشت سر هم داریم و باید آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ریکاوری مشکل است اما بعد از بازی با تاتنهام دو جلسه کامل ریکاوری کردیم و اکنون از نظر شرایط بدنی بهتر هستیم.  وقتی به نتایج نگاه می کنیم می بینیم که تا الان بد نبوده ایم. پنج امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله داریم، در لیگ قهرمانان در گروهمان صدرنشین هستیم و  دو جام در شروع فصل  برده ایم. نمی دانم شاید برخی ها فراموش کرده اند اما ما جامهایمان را  فراموش نکردیم. برای جام جهانی باشگاه ها، لالیگا، چمپیونزلیگ و کوپا تلاش می کنیم. در مسیر درستی هستیم. نباید نگران شویم.

وی در مورد مراسم بهترین های سال فوتبال جهان که دوشنبه در لندن برگزار می شود هم صحبت کرد. زیزو در کنار آلگری و کونته نامزدهای این جایزه هستند. زیدان اظهار داشت:

خودم را بهترین نمی دانم. خوش شانس هستم که در بهترین باشگاه با بهترین بازیکنان کار می کنم و به بقیه مسائل اهمیتی نمی دهم. صادقانه این حرف را می زنم.  همه کار می کنم تا یک مربی موفق باشم. سعی می کنم معیارهای مختلف را در نظر بگیرم و کاری که می خواهم را انجام بدهم. وقتی که کاری که می خواهی را انجام بدهی می توانی بهتر شوی. اگر به من چنین جایزه ای داده شود با لبخند می پذیرم هر چند که خودم را بهترین مربی نمی دانم.

لینه کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس بعد از موقعیت خراب کردن بنزما در مقابل تاتنهام در توئیتر از مهاجم فرانسوی انتقاد کرده بود. زیدان در این باره گفت :

نه فقط کریم بلکه از بقیه هم انتقاد می شود.  از حرفهایی که لینه کر در مورد بنزما زد ناراحت شدم. چنین حرفهاییکه شرم آور است. صادقانه از نظر من بنزما بهترین مهاجم است. قطعا یک مهاجم باید گل بزند. کریم 60 گل نمی زند اما 30 گل می زند و می تواند خودش را به 40 گل هم برساند و برای من همین مهم است. ناراحت می شوم که کسی در مورد بازیکنانم بد بگوید . کریم  از نظر من با اختلاف بهترین مهاجم است. این که از بازیکنانم انتقاد شود حس بدی به من می دهد. انها بازیکنان من هستند و تحت هر شرایطی از آنها دفاع می کنم و در مورد بنزما هم همین طور است. بعضی ها می گویند مهاجم خوبی نیست اما از نظر من مهاجم خوبی است. تقریبا ده سال است که در این جا حضور دارد و همیشه با سری رو به بالا در خدمت تیم بوده است. برای من مهم نیست که گل بزند بلکه مهم است که همه ویژگی های یک بازیکن فوتبال را داشته باشد . مسلما او باید بهتر شود و خودش هم همیین را می خواهد. قطعا  اگر گلهای بیشتری بزند خوشحال تر خواهم شد. حس نمی کنم که بنزما استرس گلزنی داشته باشد هر کسی نظری دارد اما من چنین حسی ندارماز نظر من وظیفه یک مهاجم فقط گلزنی نیست. او در خدمت تیم است و خوب فوتبال بازی می کند.

زیزو از صحبت کردن در مورد مسائل سیاسی و استقلال کاتالونیا امتناع کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت ناواس مقابل تاتنهام تشدید شده یا خیر بیان کرد:

مصدومیتش تشدید نشد بلکه مصدومیت متفاوتی را تجربه کرد. فوتبال همین است. مصدومیت ها در فوتبال اجتناب ناپذیر هستند. می توانید از من بپرسید که چرا این قدر مصدوم داریم. من با افراد مطلع تر و پزشکان هم صحبت کردم اما توجیهی ندارند. گاهی اوقات این اتفاقات رخ می دهد. می خواهیم همه بازیکنان آماده باشند. از حجم مصدومیت ها ناراحت هستیم.

سرمربی رئال مادرید در تمجید از اینوی، بازیکن ژاپنی ایبار که یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در بازی فردا در سانتیاگو برنابئو خواهد بود، گفت:

 اینوی بازیکن خوبی است. ژاپنی است و مدتی است در لالیگا بوده و بهتر می شود. تکنیک خوبی دارد و با توپ خوب کار می کند. باید مراقب چنین بازیکنانی باشیم.

رئال این فصل در بازیهای خانگی خود از هفت بازی سه تساوی و یک شکست داشته است. زیزو در مورد انتقاداتی که از عملکرد رئال می شود بیان کرد:

قطعا حریفان ما را بهتر از قبل انالیز کرده اند اما تازه در شروع کار هستیم. شما می گویید که مشکلاتی وجود دارد. مصدومیت ها ، گل نزدن با ضربات ایستگاهی، موقعیت هایی که ایجاد می کنیم، به اندازه کافی گل نمی زنیم و ... اما آرامش داریم چرا که در مقابل سوالات شما به نظرم نکات مثبت در تیم ما بیشتر از نکات منفی است. این حس شما یا خیلی های دیگر است که در بازیهای خانگی افت می کنیم. بازی کردن در برنابئو را دوست داریم. نتایج اخیر در خانه مطابق انتظار نبوده است. در مقابل  تاتنهام برنده نشدیم اما بعد از بازی گفتم که فصل طولانی است و بهتر می شویم. می خواهیم در خانه بازیهای خوبی داشته باشیم.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم