Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ایمن‎سازی لوله‎های نفتی درعرض رودخانه ها ی مازندران در ساری آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حمیدرضا نجابت معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال با اشاره به عبور خطوط لوله نفت خام و فرآورده‎های نفتی از رودخانه‎های متعدد استان‎های مازندران، و تلاقی این لوله‎ها با رودخانه تجن را بزرگ‎ترین نمونه این تقاطع‎ها اعلام و خاطرنشان کرد: به دلیل  سیلابی بودن این رودخانه، خسارات متعددی در سال‎های متناوب گذشته به خطوط لوله منطقه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز عملیات اجرایی برای تغییر مسیر خط 12 اینچ لاجیم - ساری خبر داد و افزود: مسیر قبلی این خط لوله با هدف جانمایی ایمن‎تر 20متر به سمت شمال رودخانه تغییر یافت و خط لوله در عمق 4 متری از بستر رودخانه قرار داده شد.

نجابت با اشاره به برنامه‎ریزی آینده برای افزایش ظرفیت خط لوله انتقال فرآورده های نفتی از طریق احداث خط 16 اینچ جدید در مسیر لاجیم – ساری، از قرار دادن لوله 16 اینچ انتظار در بستر رودخانه تجن برای استفاده در پروژه‎های آینده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه با توجه به ایجاد شبکه ارتباطی فیبر نوری در آینده، یک لوله 8 اینچ نیز برای عبور کابل فیبر نوری در بستر رودخانه جانمایی شد.

معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال تاکید کرد: در این عملیات از تکنولوژی‎های جدید برای افزایش طول عمر خطوط لوله در مجاورت با سیلاب و رطوبت بستر رودخانه استفاده شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی