Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اصفهان، حواشی دیدار ۲ تیم گیتی‌پسند اصفهان و تأسیسات دریایی از دیدارهای معوقه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پیش از آغاز بازی وحید شمسایی و محمد کشاورز با یکدیگر گفت‌وگویی دوستانه داشتند. از نکات جالب این دیدار حضور حاجی بنده از تیم تأسیسات و عباسی در تیم گیتی پسند است که این اخیراً با یکدیگر فامیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان ۲ تیم به سمت نیمکت حریف رفتند و با یکدیگر صحبت کردند. بازیکنان گیتی‌پسند با نام امام رضا (ع) بازی را آغاز کردند. هواداران تیم گیتی‌پسند پیراهنی با عکس شهید حججی در دست داشتند. حسینی دروازه‌بان دوم تیم گیتی‌پسند به دلیل نامشخص در این دیدار در لیست بازی حضور ندارد و مهرزاد صادقی جایگزین این بازیکن شده است. مهدی جاوید بازیکن تیم تأسیسات دریایی فوتسال خود را از گیتی‌پسند آغاز کرده و در این دیدار در مقابل تیم فصل پیش خود بازی می‌کند. لی الیورا، مهدی امینی و رضا میرزایی بازیکنان تیم سپاهان در ورزشگاه حضور پیدا کردند. مهران عالیقدر یکی دیگر از بازیکنان تأسیسات سابقه بازی در گیتی‌پسند در فصل گذشته را دارد. از دقیقه ۸ این دیدار وحید شمسایی کاپیتان تیم تأسیسات و بازیکن سابق گیتی‌پسند به میدان آمد. در دقیقه ۱۳ روی ضد حمله تیم گیتی‌پسند هوگو توپ را از بین پای شمسایی را رد کرد که شمسایی این بازیکن را نقش بر زمین کرد و داور به شمسایی کارت زرد نشان داد، خطایی فنی که شاید اگر صورت نمی‌گرفت گیتی‌پسند به گل می‌رسید. تقابل سپهر محمدی و مصطفی نظری دروازه بان ۲ تیم از نکات زیبای این بازی بود. امیرحسین کریمی بازیکن سابق تیم سپاهان نیز این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند که هواداران حاضر در ورزشگاه این بازیکن را تشویق کردند. مهران عالیقدر بازیکن تیم تأسیسات که فصل گذشته در گیتی‌پسند حضور داشت درگیری لفظی را با اسماعیل‌پور پیدا کرد که واکنش تند هواداران گیتی‌پسند را نیز در پی داشت و این مسئله سبب عصبانیت بسیار شدید عالیقدر شد. وحید شمسایی در برخورد با بازیکن گیتی از ناحیه صورت آسیب شد. زمانی که وحید شمسایی مصدوم شده بود افشار بازیکن گیتی‌پسند این بازیکن را آرام می‌کرد که افضل سرمربی گیتی‌پسند این بازیکن را هل داد و هشدار داد که به زمین بازگردد. در دقایق پایانی مهران عالیقدر بازیکن سابق گیتی‌پسند گل چهارم تاسیسات را به ثمر رساند و پس از گل به سمت هواداران گیتی‌پسند خوشحالی کرد که هواداران با پرتاب بطری آب به سمت این بازیکن اعتراض خود را نشان دادند و به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف شد. وحید شمسایی زمانی که هواداران گیتی‌پسند به عالیقدر اعتراض می‌کردند به سمت هواداران این تیم رفت و آن‌ها را آرام کرد. مهران عالیقدر پس از اعتراض هواداران گیتی‌پسند به این بازیکن اشک ریخت. نظری پس از پایان بازی پیراهن خودش را به هواداران گیتی پسند نشان داد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان