Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: آل کثیر همسایه من است و برخی اوقات پول غذا ندارد و ما به او کمک می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس ونفت امروز (شنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان سابق نفت و فعلی پرسپولیس درباره مطالباتش از تیم سابقش اظهار کرد: وزارت نفت باید توضح بدهد که در این دو سال چه کار کرده است. مجوز گلرخسار و بهنام پیشرو هر ماه تمدید می‌شود. او هر ماه تمدید کرد که اسم پیدا کند الان هم هر ماه جواز این تیم صادر می‌شود. امیدوارم از فردا پول همه طلبکاران را بدهند. با این شرایط نفت برای لیگ قهرمانان آسیا تلاشی نکند و تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن و سپاهان که برای آن‌ها سرمایه‌گذاری شده در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند تا آبروی ایران حفظ شود.

او ادامه داد: من چندین بار جهانیان را دیدم و آدم خوبی است. من از گل‌محمدی و تاج می‌خواهم که کار این افراد را راه بیندازند تا مشکلاتشان حل شود. آل کثیر همسایه من است و برخی اوقات پول غذا ندارد و ما به او کمک می‌کنیم. چکی که به عیسی دادند پاس نشده است.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: با جهانیان صحبت کردیم که تکلیف مطالبات ملی‌پوشان را مشخص کند. او آدم خوبی به نظر می‌آید و اگر سند مالکیت نفت به او داده شود مطالبات ما را می‌دهد.

بیرانوند درباره شایعه سرباز شدنش گفت: من با پرسپولیس پنج ساله تمدید کردم و گفته‌ام تا قهرمان آسیا نشویم جایی نمی‌روم. من الان دانشجوام و بستگی به شرایط من برای لژیونر شدن دارد. من هنوز در رابطه با سرباز شدنم تصمیمی نگرفته‌ام. من با گل‌محمدی خیلی صحبت می‌کنم و به نوعی فوتبالم را مدیون او هستم.

او درباره دیدار با نفت گفت: خدا را شکر قبل از داربی توانستیم در جام حذفی مقابل تیمی که پارسال قهرمان جام حذفی شد و لیگ برتری است پیروز شویم. هواداران استقلال و پرسپولیس دوست دارند که تیم‌هایشان با برد پا به داربی بگذارند. امیدوارم پنجشنبه هواداران دو تیم بازی زیبایی مشاهده کنند. این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های آسیا است. ما پارسال ۱۶ - ۱۷ امتیاز از استقلال جلو بودیم و باختیم. امسال هم به همین شکل است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و کاپیتان بزرگی مثل حسینی دارد که بازیکنان را جمع می‌کند و با آن‌ها صحبت می‌کند.

دروازه بان پرسپولیس درباره داوری این دیدار گفت: داوری خوب بود. بحث سر گل اول بود که می‌گفتند آفساید بود که بازیکنان خودمان هم این را گفتند. پنالتی که نفت بدست آورد هم درست بود اما درباره پنالتی خودمان باید بگویم که از میلاد فراهانی پرسیدم و او گفت که توپ را زده است.

بیرانوند درباره‌ گل‌هایی که مقابل الهلال دریافت کرد گفت: بارسلونا هم چهار گل دریافت کرد اما نمی‌توان گفت که تیم ضعیفی هستند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنج لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نکته مهم این دیدار حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس درون دروازه این تیم پس از غیبت طولانی مدت به دلیل مصدومیت بود که توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با ۱۱ کلین شیت پشت سر سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی دروازه‌بانان تیم‌های استقلال تهران و تراکتور در رده دوم قرار بگیرد.

تنها ۵ هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر زمان باقی است و اختلاف بیرانوند با صدر جدول کلین شیت ۳ عدد است و اگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس خواهان دریافت جایزه دستکش طلایی است باید حداقل در ۴ بازی از ۵ دیدار تیمش، دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در این ۵ هفته، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در قائمشهر میهمان نساجی خواهد بود، شاگردان «اوسمار ویه‌را» پس از آن باید در روز ۲۲ اردیبهشت رو در روی هوادار قرار گیرند. سرخ‌ها در هفته بیست و هشتم، میزبان استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی خواهند بود و در دو هفته پایانی به ترتیب رو در روی شمس آذر در قزوین و مس رفسنجان در تهران قرار خواهند گرفت.

بیرانوند در این ۵ بازی کار راحتی نخواهد داشت و در صورتی که رقبای او نتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند، دروازه‌بان پرسپولیس می‌تواند بار دیگر جایزه دستکش طلایی را از آن خود کند.

کد خبر 6096189

دیگر خبرها

  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد