Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره حاج آقا مصطفی خمینی در چهلمین سال شهادت وی را گرامی داشت.‌ متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

نخستین روز آبان‌ماه سالروز شهادت مبارز نستوه، دلسوخته نهضت، مجتهد وارسته، عالم عامل آیت‌الله حاج سیدمصطفی خمینی رضوان الله تعالی علیه ناشی از توطئه ناجوانمردانه دژخیمان دست‌نشانده آمریکای جنایتکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیتی عظیم‌الشأن که از آغازین ایام مبارزه روحانیت به زعامت رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه نقش کلیدی و ارزشمندی در هدایت مبارزه علیه رژیم منحط پهلوی داشت و حساسیت شیطانی رژیم را برانگیخته و علیرغم زندان و تبعید به ترکیه و عراق تا آخرین لحظه عمر شریف هرگز از سازماندهی و پشتیبانی نیروی انقلابی فروگذار نبود و مهم‌تر از همه به‌عنوان سرباز فداکار، بازوی توانا و یار صمیمی، احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم را همراهی و آنچنان صادقانه در خدمت والد مکرم بود که نور بصر و مهجه قلب امام بزرگوار محسوب می‌شد و با انتشار خبر شهادت در تبعیدش که به معنای واقعی کلمه از الطاف خفیه الهی بود و افشاگری‌های در مجالس ترحیم و بزرگداشت شهید، عاملی مؤثر و شتاب‌دهنده برای فراگیر شدن نهضت و رسیدن به پیروزی نهایی شد.

اینک در راستای تمهید برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت مناسبت‌های شاخص تأثیرگذار در این طریق الهی یاد و خاطره فراموش‌نشدنی آن عالم فرزانه در چهلمین سال از فراق غمبارش را گرامی می‌داریم که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی: «تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفی خمینی رضوان الله تعالی علیه در واقع احترام به حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و تجلیل از ارزش‌های اسلامی و انقلاب محسوب می‌شود.»

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است.

او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد، وی در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با وی رضایت می‌دهند و بعد از گذشت یک سال به عقد او در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند.

وی در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند و همسرشان را همراهی می‌کردند.

منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد