Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:49:02 GMT

هادی پور به نشان نقره دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۰۶۷۳

تکواندوکار وزن دومی کشورمان دیدار نهایی را به رقیب روسی خود واگذار کرد و به نشان نقره رقابتهای گرندپری لندن دست پیدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرمین هادی پور آخرین نماینده ایران در این دوره از رقابتها بود که با سه پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی شد. وی در مبارزه نهایی برابر «آرتانامونوف» از روسیه به میدان رفت و در نهایت به نتیجه دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روسی، فرزان عاشورزاده را نیز از جدول مسابقات خارج کرده بود.

راند اول این دیدار با وجود حملات دنباله دار هادی پور امتیازی برای دو تکواندوکار در برنداشت. راند دوم نیز با وجود تلاش های دو تکواندوکار برای کسب امتیاز به دلیل احتیاط بیش از حد، بازهم بدون ثبت امتیاز روی تابلو به پایان رسید و همین شرایط در راند سوم هم تکرار شد تا همه چیز در شرایط مساوی به راند چهارم و پایانی کشیده شود.

هادی دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس «صلاحدین بن صالح» از بلژیک را شکست داد.وی در دومین مبارزه «جک وولی» از ایرلند را ۲۰بر ۱۳ شکست داد و در مرحله نیمه برابر «هانپاراپ» از تایلند در امتیاز طلایی پیروز شد و راهی مبارزه نهایی شد. 

تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با ۵ تکواندوکار حضور داشت که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم و فرزان عاشورزاده از دور مسابقات حذف شدند. سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت و آرمین هادی پور نیز نقره گرفت. 

در دو مرحله قبلی رقابتهای گرندپری، تیم ملی کشورمان تنها دو برنز کسب کرده بود و در این مرحله با یک نقره و یک برنز عملکرد بهتری نسبت به دو دوره قبل داشت. 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان