Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون اجرایی طرح خدمت سربازی فرزندان ایثارگران با اشاره به اینکه "در حال حاضر عده‌ بسیاری از فرزندان ایثارگران با امید به اجرا شدن این طرح به سربازی نمی‌روند و غیبت می‌خورند" گفت: در جلسه‌ مشترک با آقای لاریجانی و سرلشکر باقری این طرح را برای ابلاغ نهایی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بعضی از افسران جزء ستاد مشترک به این قانون عمل نمی‌کنند. 

او ادامه داد: گویا بعضی ها خوششان می‌آید درگیری بین مجلس و ستادمشترک ایجاد کنند. به نظر من بعضی از این افسران به توافقی که با حضور سرلشکر باقری انجام شد، عمل نمی‌کنند و آن را با وجود اینکه از سوی رسانه‌های عمومی اعلام و ابلاغ شده نادیده می‌گیرند. 

عضو هیات رییسه فراکسیون ایثارگران با تاکید بر این که "عده‌ای به صورت کاملا مغرضانه به دنبال این هستند که جامعه ایثارگران با مجلس شورای اسلامی دچار مشکل شود" تصریح کرد: این افراد نمی‌دانند که اشتباه می کنند و کسانی که همیشه سعی دارند از کار مجلس اشکال بگیرند در نهایت به خود ضرر می‌رسانند. 

نوروزی با تاکید بر اینکه "این افراد قانون شکنی می‌کنند" افزود: اگر جای سرلشکرباقری بودم این افراد را به شدت توبیخ می‌کردم تا مشخص شود کسانی که قانون را زیر پا می‌ گذارند جایی در ستاد مشترک ندارند. 

نوروزی در خاتمه گفت: چطور جرات می‌کنند قانونی که تصویب و اعلام شده است را زیر پا بگذارند؟ این افراد تنها افسران جزئی هستند که همیشه با ایجاد مخالفت به دنبال مطرح کردن خود بوده‌اند. به زودی برای تعیین تکلیف این قانون مهم در مجلس جلسه خواهیم گذاشت و نمی‌گذاریم حقوق فرزندان ایثارگر پایمال شود. در حال حاضر همه نمایندگان از این رفتار نامهربانانه دلخور هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه   همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افرادمستعدو عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران اموزشهای لازم به انان داده میشود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه بصورت افتخاری با رادیو همکاری کنند

دیگر خبرها

  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رشد نرخ باروری در ۱۴ استان/ تنها نیمی از قانون اجرا شده است
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه