Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:48:45 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاش

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۳۵۰۷

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاش

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

به گزارش ایسنا- ‌سردار "محمد قنبری"، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش‌های شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائیی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن اشاره به تلاش ماموران به منظور دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج