Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: بدون شک تمامی دستگاه های اجرایی استان برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال اشتغال و تولید مسئول بوده و موظف هستند نهایت توان خود را برای عملیاتی کردن این مهم به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند شعار سال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را تا حصول نتیجه نهایی دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین بر اجرایی کردن مصوبات کارگروه ستاد تسهیل استان تاکید کرد و گفت: در این راستا کوتاهی هیچ سازمان و دستگاهی پذیرفتنی نیست چرا که در آن صورت کم کاری آن دستگاه به معاون اول رئیس جمهور گزارش می شود.
بازوند یادآوری کرد: اجرای درست مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اثرات خوب و مثبتی برای استان خواهد داشت و به طور قطع در کاهش نرخ بیکاری نیز موثر است.
استاندار کرمانشاه همچنین خواستار افزایش ریسک پذیری مدیران استانی شد و گفت: نباید به بهانه احضار توسط نهادهای نظارتی از تسهیل گری و رفع موانع تولید امتناع شود چرا که دستگاه های نظارتی نیز حامی رونق تولید و اشتغال هستند.
وی گفت: برخی مدیران باید رویه کاری خود را تغییر داده و با ستاد تسهیل استان همسوتر باشند چرا که با شیوه ای که آن ها در پیش گرفته اند اشتغالی ایجاد نخواهد شد.
بازوند، همچنین خواستار حمایت و توجه مسئولان بخش صنعت کشور به صنعتگران استان شد و افزود: همان دیدگاهی که نسبت به صنعت استان های دیگر مانند اصفهان و اراک وجود دارد باید نسبت به صنعت کرمانشاه نیز وجود داشته باشد.
استاندار کرمانشاه در ادامه بر نقش بانک های استان در راستای کمک به کارآفرینان تاکید کرد و گفت: امیدوارم آن ها همانند دیگر استان ها به کارآفرینان و صنعتگران کرمانشاه کمک کنند تا شاهد افزایش بیکاری نباشیم.
وی در پایان و با بیان اینکه تولیدکنندگان کشور و استان کرمانشاه در رکود به سر می برند، گفت: همه باید کمک کنند تا واحدهای تولیدی از این شرایط عبور کنند و شاهد رونق تولید باشیم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید