Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: عملیات ذخیره سازی نمک در راهدارخانه های آذربایجان غربی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امین هوشیار با اشاره به ضرورت برف روبی جاده‌ها در زمستان اظهار کرد: پیش از آغاز فصل بارندگی باید نمک و ماسه موردنیاز در راهدارخانه‌ها و جاده‌ها ذخیره شود، پس از برف هم باید عملیات برف روبی مورد بررسی قرار بگیرد و سطح جاده از گل و لای تمیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه داد: تاکنون 50 درصد از نمکو مورد نیاز از دو معدن ارومیه و سلماس خریداری و در راهدارخانه ها ذخیره شده است و خریداری و انتقال مابقی نمک مورد نیاز در شهرستان ها تا مرحله تکمیل میزان نمک مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در حال حاضر 84 دستگاه کامیون مسئولیت خرید و حمل نمک به راهدارخانه ها را بر عهده دارند و فعالیت راهداران که هرساله به طور رسمی از 15 آذر آغاز می شد امسال از 15 آبان به صورت غیررسمی فعال خواهند بود.

هوشیار اضافه کرد: راهداران در وضعیت های جوی نامناسب بدون محدودیت زمانی در محورهای مواصلاتی در خدمت هموطنان هستند بنابراین لازم است شهروندان هنگام مسافرت همکاری مناسب را با آنان داشته باشند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است