Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@06:13:50 GMT

پاسکاری پذیرش مسولیت دری اصفهانی در دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۴۹۴۱

پاسکاری پذیرش مسولیت دری اصفهانی در دولت

موضع گیری‌های دولتی‌ها ما را یاد ضرب المثل «کی کی بود من نبودم!» می‌اندازد. هر مقام دولتی سعی می‌کند بگوید من او را معرفی نکردم؛ انگار نه انگار که رییس دولت به پاس قدردانی از تلاش‌های وی در طول مذاکرات هسته‌ای، به او مدال افتخار داده بود.

اعضای تیم هسته‌ای از جمله بعیدی نژاد که اکنون سفیر ایران در لندن است نیز معرفی دری اصفهانی از سوی خود را تکذیب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاوندیان که در دوره فعالیت دری اصفهانی در تیم مذاکره کننده رییس دفتر رییس جمهور بود در جوابیه ارسالی خود به روزنامه کیهان، معرفی دری اصفهانی به تیم مذاکره کننده را بی‌پایه و نادرست توصیف می‌کند. این تکذیبیه در حالی صورت گرفته که خود دری اصفهانی در مصاحبه‌ای که از وی در روزنامه دنیای اقتصاد-17مرداد 94- منتشر شده، در پاسخ به این سؤال که چگونه وارد تیم مذاکره‌کننده در پرونده هسته‌ای شدید گفته بود:«ورود من به مذاکرات دو مقطع دارد.

بار اول در حدود یک سال و اندی پیش کمیته‌ای در نهاد ریاست جمهوری به سرپرستی آقای دکتر نهاوندیان تشکیل شد که هدف آن انتقال تجارب متخصصان مختلف و مشورت به دولت درخصوص این پرونده بود. از من نیز برای حضور در این جلسات دعوت به عمل آمد. متاسفانه در آن مقطع به دلیل سفرهای کاری متعددی که داشتم جلسات کمی را توانستم حاضر شوم. بعد از این جلسات تصمیم بر این شد که علاوه ‌بر کسانی که دارای تخصص و تجربه در زمینه مسائل سیاسی و دیپلماسی هستند، از متخصصان امور بانکی و مالی هم استفاده شود. جناب آقای دکتر سیف هم از من خواستند که در این حوزه به مذاکره‌کنندگان کشورمان کمک شود؛ من هم با کمال میل پذیرفتم». بسیاری از کارشناسان، معرفی دری اصفهانی برای حضور در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را یک‌اشتباه راهبردی از سوی نهاوندیان عنوان کرده‌اند.
حالا باید منتظر ماند و دید بانک مرکزی نیز همان راه نهاوندیان را می‌رود یا مسوولیت معرفی دری اصفهانی را به گردن می‌گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی