Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با اشاره به تخصیص اعتبارات استانی موسسات قرآنی گفت: اولین و یکی از مهمترین اقدامات هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران بیمه فعالان قرآنی خواهد بود.

حسن محمدی، از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به روند فعالیت این هیئت مدیر بعد از از انتخابات مجمع عمومی تهران جهت ایجاد اتحادیه مدغم تهران در جمعه گذشته گفت: با ادغام انجام شده امیدواریم یک هم افزایی بین موسسات مردمی قرآنی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید به سرعت ساختار هیئت مدیره را شکل بدهیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتحادیه مدغم استان تهران یک اتحادیه پیش رو است و می تواند در تصمیم گیری های کلان نقش آفرینی کند به دنبال یک انسجام بین اعضای هیئت مدیره هستیم.

محمدی با بیان اینکه در این راستا تعاملات خود را با مدیران موسسات و نهادهای مردمی قرآنی آغاز کردیم، اظهار کرد: در برپایی جلسات باید مشکلات و مسائل پیش روی موسسات را برطرف کنیم و در حوزه سیاستگذاری ها مطلوب تر عمل کنیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با اشاره به بررسی اولویت های جامعه قرآنی از سوی این هیئت مدیره تصریح کرد: با توجه به خبرهای خوب در مورد تخصیص اعتبارات قرآنی در آینده نزدیک درصدد حل مشکلات زیرساختی موسسات قرآنی استان تهران هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از واریز اعتبارات قرآنی ویژه موسسات در مورد تخصیص اعتبارات استانی موسسات قرآنی مردمی اقدام خواهیم کرد، تاکیدکرد: بی شک انجام بیمه فعالان قرآنی با وجود بیمه شدن تعدادی از قرآنیان، اولین و یکی از مهمترین اقدامات هیئت مدیره اتحادیه مدغم قرآنی تهران خواهد بود.  

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی