Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه تا سوم آبان ماه تمدید شد و بر اساس اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجویان فعال فرهنگی که در برگزاری نمایشگاه، اجرای نمایش و ساخت فیلم و همچنین برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی فعالیت می‌کنند شامل دریافت امتیاز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مفدا، ثبت نام بیست و ششمین دوره "جشنواره دانشجوی نمونه" از نیمه دوم مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دانشجوی نمونه به دانشجویانی اطلاق می‌شود که در دانشگاه محل تحصیل خود بالاترین امتیاز را در زمینه‌های علمی و فرهنگی در میان شرکت کنندگان در جشنواره دانشگاهی کسب کرده‌اند.

ویژگی‌های فرهنگی دانشجوی نمونه، شامل فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و ویژگی‌های علمی شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود. شئون اجتماعی نیز که شامل مسئولیت‌پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانی و ضوابط است از جمله مواردی است که در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است. 

دانشجویان برای شرکت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای کارشناسی(۱۶)، کارشناسی ارشد(۱۷)، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای (۱۶)، دکتری تخصصی(۱۷) و دکتری تخصصی بالینیی( ۱۵) باشند. 

برخی از جزئیات آئین‌نامه جشنواره دانشجوی نمونه

بر اساس آئین‌نامه این جشنواره، دانشجوی نمونه به دانشجویانی اطلاق می‌شود که در دانشگاه محل تحصیل خود بالاترین امتیاز را در زمینه‌های علمی و فرهنگی در میان شرکت کنندگان در جشنواره دانشگاهی کسب کرده‌اند.

ویژگی‌های فرهنگی دانشجوی نمونه، شامل فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و ویژگی‌های علمی شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود. شئون اجتماعی نیز که شامل مسئولیت‌پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانین و ضوابط است از جمله مواردی است که در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است. 

دانشجویان برای شرکت در جشنواره باید دارای حداقل معدل برای کارشناسی(۱۶)، کارشناسی ارشد(۱۷)، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری حرفه ای (۱۶)، دکتری تخصصی(۱۷) و دکتری تخصصی بالینیی( ۱۵) باشند. 

همچنین دانشجویانی که در المپیادهای علمی موفق به کسب رتبه شده‌اند، امتیاز افزوده دریافت خواهند کرد و دانشجویان دارای مدارک بین المللی زبان نیز بر اساس نمره دریافتی آن مدرک امتیاز کسب خواهندکرد.

لازم به ذکر است، تمامی موارد پژوهشی باید مرتبط با رشته و مقطع تحیلی دانشجو باشد.

برخی از جزئیات اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه

 براساس اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه، دانشجویان فعال فرهنگی که در برگزاری نمایشگاه، اجرای نمایش، ساخت فیلم فعالیت داشته‌اند به ازای ارزش اثر تولیدی از یک تا دو امتیاز را دریافت خواهند کرد. 

همچنین، دانشجویانی که در اردوهای جهادی و هجرت و .. مشارکت داشته‌اند مشمول دریافت امتیاز و دانشجویانی که در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به شرط دریافت مجوز به صورت فردی فعالیت کنند، نیز شامل دریافت امتیاز خواهند شد.

اهدای خون، حضور و مشارکت در کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توسط اداره مشاوره دانشگاه، کسب مقام در جشنواره‌های معتبر بین المللی و ملی که توسط سایر نهادهای معتبر ملی برگزار شده است و دارا بودن مدرک مربیگری در یکی از رشته‌های ادبی و هنری از موارد دیگر اصلاحیه آئین نامه جشنواره دانشجوی نمونه است و شامل دریافت امتیاز می‌شود.

کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»