Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@14:16:29 GMT

پاسخ تُند جعفرزاده به احمدی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۶۹۱۸

پاسخ تُند جعفرزاده به احمدی‌نژاد

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه به سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد مبنی بر رسیدگی به مالباختگان مؤسسات مالی و مقصر دانستن دولت و بانک مرکزی، گفت: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا احمدی‌نژاد آن‌قدر راحت به شعور مردم توهین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاطبه این مؤسسات، در زمان ریاست ایشان و بدون مجوز شروع به فعالیت کردند.

جعفر زاده با بیان اینکه بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد به‌صورت کیلویی و تناژی به مؤسسات مالی و اعتباری مجوز داده بود گفت: متأسفانه در دوران احمدی‌نژاد هیچ‌ نظارتی بر مؤسسات مالی و اعتباری صورت نمی‌گرفت. از همان زمان مشخص بود که به دلیل عدم نظارت و مجوز، این مؤسسات درنهایت پول مردم را به قولی بالا می‌کشند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه بابیان اینکه احمدی‌نژاد اکنون دایه‌ی مهربان‌تر از مادر شده است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد مدام در حال فرار روبه‌جلو است برای اینکه پاسخگوی اتهامات و تخلفاتش نباشد؛ او با این کار سعی دارد تا اذهان مردم را به سمت دیگری سوق دهد.

جعفر زاده ادامه داد: من از دیوان محاسبات گله‌مند هستم که چرا به بررسی تخلفات رئیس دولت نهم و دهم سرعت نمی‌دهد؛ دیوان محاسبات و قوه قضاییه چرا به تخلفات این مرد رسیدگی نمی‌کنند؟ و اجازه می‌دهند این مرد با گستاخی هرچه‌تمام‌تر از خودش کلیپ پر کند و همه مسائل را زیر سؤال ببرد. متأسفانه کشور همچنان درگیر مشکلاتی است که حاصل تصمیمات نابخردانه احمدی‌نژاد است.

این نماینده مجلس بابیان اینکه ضعف دستگاه‌های نظارتی باعث شده تا احمدی‌نژاد به‌جای پاسخگویی دیگران را متهم کند؛ گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی بدون مماشات به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی می‌کردند اکنون او در موقعیت فعلی نبود که بخواهد چنین اظهارنظرهای غیر کارشناسانه‌ای را ارائه دهد.

جعفر زاده بابیان اینکه حضور احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام موقت است، تصریح کرد: بعدازاینکه حکم دادگاه در خصوص تخلفات محمود احمدی‌نژاد صادر شود، او از مجمع خارج خواهد شد و صلاحیت ماندن در آنجا را نخواهد داشت. البته رهبر معظم انقلاب کار خوبی کردند که ایشان را به عضویت مجمع تشخیص درآوردند زیرا هنوز حکمی برای احمدی‌نژاد صادر نشده است. امیدواریم قوه قضاییه جسارت به خرج دهد و با این مرد برخورد کند تا دیگر شاهد چنین فرافکنی‌ها نباشیم. من واقعاً تعلل قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی را متوجه نمی‎شوم.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی ادامه داد: البته این شیوه‌ی همیشگی احمدی‌نژاد است، دست پیش را می‌گیرد که پس نیافتد. خدا را شکر مردم دیگر این مرد را می‌شناسند و ماهیت او هم برای همه مردم آشکارشده است. بحث کردن در مورد احمدی‌نژاد فقط وقت تلف کردن است؛ اکنون قوه قضاییه باید ورود کند و کار را تمام کند تا ملت بتواند یک‌نفس راحت از دست ایشان بکشد.
 

رویداد24

506

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی زاده صبح یکشنبه در نشست با اساتید دانشگاهی و نخبگان و متخصصین حوزه اقتصاد و دریا گفت: سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری در ۹ بند نقشه راهی است که مسئولان ارشد ملی و استانی باید اهتمام لازم را با یک برنامه ریزی مدون، محور توسعه استان قرار دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: استان بوشهر با دارا بودن حدود ۹ هزار کیلو متر مرز آبی با خلیج فارس و همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس از اهمیت سوق الجیشی و اقتصادی قابل توجهی برخوردار است، استانی که به واسطه موقعیت استراتژیک و داشتن منابع مختلف یکی از منابع تولید ثروت محسوب می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: استفاده از نخبگان دانشگاهی جهت استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دریا در استان امری ضروری است که حلقه مفقوده را شناسایی و با استفاده از تجارب کشورهای موفق نسبت به احصا آن اقدام کنند.

احمدی زاده افزود: استان بوشهر استانی با ظرفیت کرانه‌ای و پس کرانه و استفاده از حوزه‌های گردشگری دریایی، شیلات، صنایع فراساحل، بنادر، صنایع کشتی سازی و حمل و نقل دریایی می‌تواند به هاب منطقه تبدیل شود.

توسعه آبزی‌پروری

مدیر طرح ملی تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس گفت: یکی از مغفول مانده‌های حوزه استان بوشهر صنعت نوین آبزی پروری است و با توجه به خشکسالی مستمر، کاهش منابع آب شیرین سطحی و زیرزمینی و ترجیح مصرف این منابع در آب شرب، تنها گزینه پایداری با رشد آبزی پروری کشور، پرورش ماهی در قفس است.

احمدی زاده ادامه داد: سازمان شیلات ایران تولید ۲۰۰ هزار تن انواع ماهی در قفس را در پایان برنامه ششم توسعه پیش بینی کرده بود و محقق نشد و در برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی به ۵۰۰ هزار تن رسیده است که با صنعت قدیمی و عدم بروز رسانی و عدم تولید فناوری یا انتقال تکنولوژی محقق نخواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: در حال حاضر کشورهایی همچون نروژ، استرالیا، ایتالیا، چین و کشورهای آسیای شرقی پیشتاز هستند که کشور ما نیز برای تأمین امنیت غذایی کشور نیازمند تولید فناوری یا انتقال فناوری با کمک دانشگاهیان و نخبگان است.

وی بیان کرد: متأسفانه روند پیش بینی سازمان شیلات ایران و مجموعه‌های حاکمیتی موفق نبوده‌اند و باید کار به مجموعه‌های علمی که وظیفه و ظرفیت تولید فناوری را دارند جهت تولید فناوری و تکنولوژی در صنعت آبزی پروری و حوزه‌های دیگر اقتصاد دریا محور که پیشران هستند واگذار شود.

احمدی زاده در پایان گفت: در برنامه پیش بینی شده باید الزامات بازار، سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی، نیروی متخصص، تأمین سایت‌های پشتیبان ساحلی، ماهیان بومی با رویکرد اصلاح نژادی، شناورها و تجهیزات مورد نیاز، مراکز تکثیر، تأمین مولدین، لارو و بچه ماهی و غذای آبزیان مورد توجه ویژه قرا گیرد.

کد خبر 6090746

دیگر خبرها

  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!