Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید امرایی دبیر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» در ایران درباره این همایش و بخش های مختلف آن به امتداد نیوز گفت: نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۸ اسفند در مشهد برگزار می شود که این همایش دارای چهار بخش سخنرانی، ارایه مقاله، کارگاه آموزشی و یک تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بخش «یک تجربه» توضیح داد: این بخش درباره افراد مددجویی است که به مدد نمایش درمانی مساله شان برطرف شده و این افراد درباره تاثیرگذاری نمایش‌درمانی و تاثیرپذیری خود از نمایش درمانی صحبت می کنند.

امرایی ادامه داد: قرار است در سه بخش دیگر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» که در یک روز برگزار می شود، ۱۰ مقاله، پنج سخنرانی و پنج کارگاه آموزشی در نظر گرفته شده است. قرار است خلاصه مقالات، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی در همایش منتشر شود و بعد از برگزاری همایش نیز به صورت کامل به چاپ برسد.

دبیر نخستین همایش علمی «نمایش درمانی» درباره دلایل انتخاب شهر مشهد به عنوان میزبان اولین دوره این همایش، یادآور شد: نخستین مرکز توانمندسازی معلولان در شهر مشهد راه اندازی شده است، از این رو با حمایت مؤسسه توانمندسازی «بچه های باران» در شهر مشهد و مرکز نمایش درمانی ایران این همایش در شهر مشهد برگزار می شود.

وی در پایان اظهار کرد: با برگزاری همایش علمی یک روزه «نمایش درمانی» خود را برای برگزاری دومین همایش در سال آینده و با حضور چند تن از استادهای مطرح نمایش درمانی جهان آماده می کنیم.

true برچسب ها : تئاتر ایران مجید امرایی مشهد نمایش درمانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند

 



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری رویداد آموزشی- تعاملی یکصدا ایران در مشهد که با حضور نمایندگانی از شهرداری مشهد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر تحول اجتماعی قرارگاه خراسان رضوی برگزار شد گفت: این مناطق شامل رسالت، التیمور، پور سینا، مهرآباد، دهرود و محله سیس‌آباد از حاشیه شهر مشهد است.

محمد حسین زاده با تأکید بر لزوم توجه ویژه به استعدادیابی و پرورش استعدادها در منطقه حاشیه نشین شهر افزود: سطح نابسامان اقتصاد در حاشیه شهرهای بزرگ، نمی تواند مؤید فقر اذهان خلاق و کاوشگر در آن منطقه باشد، چه بسا استعدادهای درخشانی که از همین حاشیه به مدارج بالا دست یافته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری را می توان از این مناطق آغاز کرد تا شاید خروجی فعالیت های فرهنگی و هنری بتواند زمینه ایجاد شرایط لازم برای رشد اقتصادی را نیز فراهم آورد، چنانکه در منطقه «گلشهر» به همت ساکنان آن و توجه دستگاه های فرهنگی تاکنون رویدادهای فرهنگی و هنری مختلفی رقم زده شده که زمینه سایر فعالیتهای اقتصادی را فراهم آورده است.

حسین زاده افزود: مقطعی بودن برنامه ریزی ها برای آموزش و فعالیت های فرهنگی و هنری در حاشیه شهرها می تواند نتیجه معکوس داده و به آسیب زیان بارتری تبدیل شود.

او گفت: در رویداد یکصدا ایران برای نخستین بار در کشور به دنبال این هستیم که ارتباط بلندمدتی میان هنرمندان و تشکلهای مردم نهاد حاشیه شهر ایجاد کنیم، در این راستا دفاتر تسهیل گری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محله ها باید با اطلاع رسانی پویا در مسیر ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان این مناطق به حضور در این رویداد اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: رویداد یکصدا ایران با محورهای موضوعی هویت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد شور اجتماعی و مشارکت های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی در ۶ محله از محلات حاشیه شهر مشهد در اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

 
 

دیگر خبرها

  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند