Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@06:12:24 GMT

سوال از ۲ وزیر اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۸۲۲۲

سوال از ۲ وزیر اعلام وصول شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی امتداد نیوز، محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 مهر) قوه مقننه، طرح تشدید مجازات جرائم خشن ارتکابی علیه بزه دیدگان خاص را اعلام وصول کرد.

وی همچنین علاوه بر طرح اصلاح تبصره ماده ۲۶ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست، لایحه اصلاحیه دولت درباره لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد صنعتی تجاری و 12 منطقه ویژه اقتصادی را اعلام وصول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین سوال ملی سیدفرید موسوی از وزیر کشور درباره سازوکار انتخاب و نحوه نظارت بر عملکرد شرکت بیمه زائران اربعین را اعلام وصول کرد.

وکیلی تصریح کرد: سوال ملی علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علت عدم ارسال لایحه وظایف این وزارتخانه اعلام وصول می‌شود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر دین خود از مسیحیت به اسلام در نشست خبری پس از پیروزی برابر استقلال ملاثانی در اهواز مورد سوال قرار گرفت و در واکنش به آن گفت: می‌دانید که هیچ وقت برای پاسخ دادن به سوال‌های غیرمرتبط مشکلی ندارم. مشکلی ندارم ولی مسئله شخصی من با مسئله حرفه‌ای جداست.

او جملاتش را به این شکل در کنار هم قرار داد و اضافه کرد: چون پرسیدید و کنجکاو هستند، باید بگویم بله. با افتخار مدتی پیش به دین اسلام روی آوردم و یکی از شما هستم. حتی عضوی از خانواده های ایرانی. می‌خواستم آخر فصل درباره این موضوع صحبت کنم، چون مسائل شخصی را در درون خودم نگه می‌دارم. اما چون بیان کردید، بله این حقیقت دارد.

ویدئو: 331140

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم