Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل، از دستور وزیر کشور برای اجرای مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در صف و ستاد وزارت کشور خبر داد.

سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به جلسه صبح امروز ۲۹ مهرماه شورای معاونین وزارت کشور گفت: در این جلسه،رحمانی فضلی؛ وزیر کشور خطاب به معاونین وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در سراسر کشور بر انجام خدمت بی منّت و پیگیری جدی روند اصلاح نظام اداری و تقویت سلامت آن تأکید کرد و گفت : همه ما در اجرای عدالت و استیفاء حقوق آحاد ملت، در نزد خدای تعالی و خون شهدا مسئول هستیم و باید همه تلاش و مساعی خود را در این مسیر بکار ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی کیاسری افزود: وزیر کشور در همین ارتباط و بر اساس مصوبه هیأت وزیران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی را مکلّف به تشکیل این ستاد در سطوح مختلف وزارت کشور به منظور ارتقای روند تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی بصورت اثر بخش و ارائه گزارش به صورت مستمر کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ادامه داد: رحمانی فضلی در جلسه امروز شورای معاونین، همچنین در دستوری مشابه از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست، متناسب با ستاد ایجاد شده در ستاد وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ستادهای متناظر را در راستای تکریم مردم و مراجعین و رسیدگی به شکایات مردمی از سوء عملکرد های اداری و احیاناً فساد اداری در دستگاه های اداری و اجرائی حوزه خود، تشکیل دهند و بعلاوه، تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم بتوانند شکایات خود را از همه دستگاههای اجرایی به سهولت ارائه کنند و همچنین شکایات واصله دراسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن به مردم منعکس شود.

شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: رحمانی فضلی از بخشهای نظارتی وزارت کشور؛ از جمله مرکز امور بازرسی خواست با جدیت هر چه تمامتر و با ایجاد ساز و کار مناسب، جداً بر این روند نظارت و نتیجه پیگیری ها را، به صورت مستمر گزارش کنند.

شجاعی کیاسری وزیر کشور رحمانی فضلی تکریم ارباب رجوع

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

وزیر امور خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، درباره آخرین تحولات جنگ غزه و موضوعات مرتبط به آن اظهارنظر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما تمایل داریم که کشور مستقل فلسطین را تشکیل دهیم و به خشونت و درگیری‌های ۷۰ ساله پایان دهیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل مخالف راه حل نظامی در رفح است، چرا که منجر به وقوع فاجعه‌ای انسانی خواهد شد.

سامح شکری تاکید کرد: هم اکنون طرحی برای آتش‌بس در غزه روی میز است و دو طرف باید آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی افزود: ما باید شروطی را تعیین کنیم که منجر به مشارکت حماس در تشکیل کشور فلسطین شود. مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، مقاومت نیز طبق قوانین بین‌الملل قابل توجیه است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف