Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کاروان موکب قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در قالب 9 تریلر به کربلای معلی اعزام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جانشین ستاد عتبات عالیات استان گفت: اقلام ارسال شده شامل مواد‌ غذایی مانند آب، لبنیات، نوشابه، برنج و همچنین تجهیزات زیربنایی برای برپایی محل استقرار و مراکز خدمات رسانی است که با کمک های مردم و ادارات استان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت  الاسلام البرز رئیسی افزود: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع) سه موکب در مرز شلمچه، عمود 285 نجف و کربلا، از 10 آبان آماده خدمت رسانی خواهند بود.

وی گفت: این سه موکب با سه اصل مردمی بودن، کمک به مردم عراق که در مراسم اربعین حسینی میزبان هستند و صرفه جویی برپا می شوند.

جانشین ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: موکب های چهارمحال و بختیاری تا یک روز پس از اربعین حسینی برپا هستند و زائران هنگام تردد از مرز ایران و عراق ویزا و مدارک بیمه خود را به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

دهقان منشادیر ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود