Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:06:52 GMT

حواله خرید بذر به جای طلب گندمکاران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۷۹۴۰۲

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزانی که بهای گندم خود را کامل دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک کشاورزی منطقه حواله خرید بذر و کود شیمیایی دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده با اشاره به تاخیر که در پرداخت بخشی از بهای گندم خریداری شده در قالب خرید تضمینی از کشاورزان عزیز بوجود آمده اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل کشت های پاییزه، از آنجایی که کشاورزان برای خرید نهاده های کشت جدید نیاز به تامین نقدینگی دارند، در جلسه امروز با حضور حجتی وزیر جهاد کشاورزی، معاون امور زراعت و مدیرعامل بانک کشاورزی مقرر شد تا کشاورزانی که بهای گندم خود را کامل دریافت نکرده‌اند بتوانند با مراجعه به بانک کشاورزی منطقه خود برای خرید بذر و کود شیمیایی مورد نیاز خود، حواله خرید بدون دریافت وجه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:بدیهی است پس از تامین طلب این کشاورزان از دولت، معادل حواله پرداختی از طلب آنها کسر خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • حواله علی پی
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت