Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پرس سینه ولیفت قدرتی بانوان بمناسبت هفته تربیت بدنی و یادواره 12000شهید استان در ماکو برگزار شد.

حسن احمدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مسابقات پرس سینه و لیفت قهرمانی بانوان  که با رقابت 5 باشگاه  طی روزهای جمعه و شنبه در ماکو انجام شد افزود: تیم بانوان باشگاه سینا با 45امتیاز، تیم بانوان باشگاه امیر حسین با36 امتیاز و تیم بانوان باشگاه واحد با 19امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درگروه تیمی بزرگسالان نیز تیم بانوان باشگاه امیر حسین با48 امتیاز اول، تیم بانوان باشگاه سینا با 45امتیاز دوم، تیم بانوان باشگاه واحد با 39امتیاز سوم و تیم بانوان باشگاه 9دی با 20امتیاز مقام چهارم را به نام خود ثبت کردند.

احمدی درخصوص نتایج تیمی لیفت قدرتی بانوان بزرگسالان تصریح کرد: تیم بانوان باشگاه سینا با 67امتیاز مقام اول، تیم بانوان باشگاه واحد با 42امتیاز دوم را کسب کردند که تیم بانوان باشگاه امیر حسین با36امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مسابقه لیفت قدرتی بانوان جوانان در این دوره گفت:تیم بانوان باشگاه سینا با70 امتیاز، تیم بانوان باشگاه امیر حسین با 36 امتیاز، تیم بانوان باشگاه واحد با 19امتیاز،  مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرپرست ورزش و جوانان ماکو در پایان بر حضور گسترده جوانان بانوان در این مسابقات تاکید و ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران و مربیان باشگاهها  در روند اجرای مسابقات عنوان کرد: امید داریم این مسابقات به طور متداول در ماکو برگزار شود.

 


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه – ۱۴ اردیبهشت ماه
میزبان: بجنورد
فولاد هرمزگان ۵۰ – جوادالائمه شهرکرد ۴۰
یاران داریوش نهاوند ۵۴ - زربام پارت خراسان شمالی ۶۴

میزبان: کرمان
پاز تهران ۶۱ - فراور شریف سبز تهران ۵۹
رشیدی کرمان ۵۲ - پاشنه رافیک تهران ۶۵

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است