Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سرپرست تیم های اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی با نظر این کمیته انتخاب خواهند شد.

اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هجدهمین دوره بازی های آسیایی به میزبانی مشترک دو شهر جاکارتا و پالمبانگ و چند حومه دیگر برگزار می شود، اظهارداشت: پراکندگی محل برگزاری مسابقات در رشته های مختلف یکی از مشکلات این دوره بازی ها به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن محل برگزاری مسابقات در جاکارتا، پالمبانگ و حومه های معرفی شده فاصله نزدیکی با هم ندارند. فاصله آنها با یکدیگر بعضا 700 کیلومتر است طوریکه رفت و آمد به آنها خیلی راحت نیست و زمان زیادی را باید بابت آن صرف کرد. 

وی تصریح کرد: به خاطر فاصله زیاد محل های تعیین شده برای برگزاری مسابقات رشته های مختلف بازی های آسیایی از یکدیگر، کمیته ملی المپیک قصد داشت در رشته هایی که محل برگزاری رقابت های آنها در حومه تعیین شده است، تیم و نماینده اعزامی نداشته باشد اما با بررسی دقیق تر متوجه شدیم که اتفاقا در برخی از همین رشته ها شانس مدال داریم. بنابراین بدون توجه به محلی که برای برگزاری مسابقات در بازی های آسیایی تعیین شده است و فقط بر اساس معیارهای تعیین شده مبنی بر مدال آوری واعزامی کیفی کاروان، تیم های اعزامی به این دوره بازی ها را مشخص خواهیم کرد. 

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در این شرایط عملکرد سرپرست کاروان اعزامی و سرپرستی که برای هر یک از تیم ها مشخص می شود، بسیار سخت و تعیین کننده خواهد بود. بر همین اساس روی مسئله انتخاب سرپرست تیم ها حساسیت بیشتری وجود دارد. باید افرادی عهده دار این مسئولیت شوند که بتوانند به تنهایی به امور مربوط به تیم و ورزشکاران شان رسیدگی کنند چون واقعا با توجه به اختلاف زیاد محل برگزاری مسابقات رشته های مختلف از یکدیگر، برای سرپرست کاروان هماهنگی همزمان کارهای همه تیم ها خیلی سخت و زمان بر است. بر این اساس سرپرست منتخب برای هریک از تیم ها باید حرفه ای تر از اداوار گذشته باشند و به زبان هم تسلط داشته باشند. 

رحیمی در این رابطه گفت: مبنای کار کمیته ملی المپیک این است که هر فدراسیون دو گزینه پیشنهادی خود را برای سرپرستی معرفی کند و انتخاب سرپرست از میان این دو گزینه توسط خود کمیته انجام شود. این موضوع را در نشست اخیر ستاد برگزاری بازی های آسیایی و المپیک به وزیر ورزش هم اعلام کردیم. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان