Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، فوائدی،  امروز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که در محل سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد از عدم حضور استاندار سابق در کارگروه های تخصصی استان گفت: ۹۰ درصد جلسات ستاد تسهیل در دوره استاندار قبلی بدون حضور استاندار تشکیل می شد.

مدیر عامل کشتارگاه صنعتی دان زاگرس امروز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل استان با انتقاد به نحوه برگزاری ستاد تسهیل در دوره استاندار قبلی گفت: متاسفانه ۹۰ درصد از جلسات ستاد تسهیل در دوره استاندار قبلی بدون حضور استاندار برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به طرح مشکل واحد صنعتی کشتارگاه زاگرس پرداخت و گفت: مشکل ما اختلاف نظر در خصوص بدهی معوق با بانک ملی و کشاورزی اشت که بارها در جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی بررسی شده و متاسفانه کماکان مشکل باقی است و موضوع به مراجع قضایی ارجاع شده است.

فوائدی خاطر نشان کرد: یک واحد تولیدی قارچ داشتم که بسیار تولید خوبی داشت اما متاسفانه فروش نداشت و چون استان کشتارگاه صنعتی دام نداشت گفتند آنرا تبدیل به کشتارگاه صنعتی کن.

این مدیر عامل ابراز داشت: در دوران آقای ترک نژاد استاندار اسبق این کشتارگاه افتتاح شد و متاسفانه ۳ روز بعد از افتتاح بدلیل بستن جاده بیستون این کشتارگاه تعطیل شد و دادگاه حکم پلمپ آنجا را صادر کرد.

وی تصریح کرد: در طی ابن مدت ۵۰ جلسه برای تعیین تکلیف سلاخ ها و کارگران آنجا گذاشته شد و به نوعی برای آنها تدابیری شد.

فوائدی همچنین بیان داشت: از طرف دامپزشکی، بهداشت و واحد نظارتی از ما شکایت کردند که ۳۳ تخطی دارید و حکم پلمپ داده شد.

وی یادآور شد: ستاد تسهیل کشوری برای جبران اینکار مجوز تاسیس ۴ واحد و وام ۱۰ میلیونی را بعد از ۹ ماه تنفس به ما دادند که متاسفانه بعد از ۷ روز بانک ملی از ما شکایت کرد.

به گفته این مدیر عامل تمام وامی را که تا کنون این واحد دریافت کرده است یک میلیارد وام سرمایه در گردش است.

فوائدی اظهار داشت: بدهکاری من از این مبلغ حدود ۱۶۰ میلیون تومان است و ۱۳ سال است که این وام دست بانک است و به دولت هم پس نداده.

وی با بیان اینکه از سال ۸۳ تا کنون یک ریال وام نگرفته ام، گفت: الان از ۱۰ میلیارد وام که به من تعلق گرفته ۹ میلیارد آن دزدیده شده است.

فوائدی اذعان داشت: این واحد کشتارگاه که می تواند اشتغالزایی ۵۰۰ نفر را داشته باشد الان ۱۳ سال است که تعطیل است.

استاندار کرمانشاه نیز در پایان گفت: طی هفته آینده در اولین فرصت از این کشتارگاه برای رسیدگی به مشکلاتش بازدید بعمل خواهد آمد.

true برچسب ها : استانداری کرمانشاه کارگروه تسهیل کرمانشاه کشتارگاه صنعتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت