Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت گفت: اقدام وزارت کشور در قفل کردن باب تقسیمات کشوری و بعضا منوط کردن آن به مجوز شورای عالی معماری و شهرسازی تامل برانگیز و فاقد توجیه قانونی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، یحیی کمالی‌‌پور در نطق میان دستور در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آنچه این روزها شاهد آن هستیم تکرار بدعهدی آمریکا است و سخنان اخیر ترامپ نشان داد اعتماد به آمریکا غیر از خسارت برای کشور چیزی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستور ترامپ به کنگره برای تجدید نظر در برجام نشان می‌دهد آمریکا قصد دارد یکی پوسته ظاهری از برجام را حفظ و آن را وسیله‌ای برای فشار آوردن به ایران برای عقب راندن از برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای قرار دهد، گفت: اگر چه از موضع سه کشور اروپایی عضو گروه 1+5 یعنی فرانسه، انگلیس و آلمان در حفظ برجام استقبال می‌کنیم اما مواضع این کشورها مبنی بر اینکه قصد دارند برای متوقف‌های کردن فعالیت‌های موشکی ایران و فعالیت‌های منطقه‌ای با ما مذاکره کنند قابل قبول نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضمن تشکر از مسئولین جمهوری اسلامی در خصوص رد هرگونه مذاکره مجدد در خصوص برجام انتظار داریم مراقبت کنند در دام فریب‌کاری متحدان اروپایی آمریکا گرفتار نشوند، ادامه داد: سخنان ترامپ فاقد هر گونه معیار حقوقی و بین‌المللی بود و آنچه او در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد بدانند سپاه مقدر ما که نقش حراست از ارزش‌های انقلاب را دارد و امروز با تفکر افراطی مبارزه و ایادی استکبار را به ذلت کشانده است برای همیشه محبوب ملت ایران می‌ماند و ما به‌ عنوان نمایندگان مردم قدردان زحمات آنها هستند.

وی ادامه داد: در این شرایط مسئولین عالی رتبه نظام باید با اتحاد و همدلی امید به آینده را در دل مردم زنده ‌نگه‌ دارند و اگر اختلافی دارند آن را به رسانه‌های جمعی و مردم نکشانند که قطعا قضاوت مردم درخصوص آنان این است که آنها که نمی‌توانند مشکل خود را حل کنند نمی‌توانند مشکل مردم را حل کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه باید بگویم که اقدام وزارت کشور در قفل کردن باب تقسیمات کشوری و بعضا منوط کردن آن به مجوز شورای عالی معماری و شهرسازی تامل برانگیز و فاقد توجیه قانونی است، عنوان کرد: نامه‌های ارسالی وزارت کشور به شورای عالی شهرسازی بدون کارشناسی با پاسخ منفی روبهرو می‌شود که باید وزارت راه ‌و شهرسازی برای آن فکری کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از مسئولین وزارت نیرو در رها‌سازی آب رودخانه هریر رود که مایه خوشحالی کشاورزان شد و همچنین برق رسانی روستایی تشکر می‌کنم اما کمر مردم حوزه انتخابیه اینجانب در زیر بار قبوض سرسام آور آب و برق و پر کردن چاه‌های آب خم شده است، تصریح کرد: هفت ماه از سال جاری گذشته است اما هنوز مصوبات بودجه مانند انتقال خط ریلی بم به جیرفت اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین سازمان برنامه و بودجه باید در خصوص پرداخت بدهی پیمانکاران اقدامی انجام دهند که این مسئله همه وزارتخانه‌ها را در بحث امور اجرایی به تعطیلی و نیمه تعطیلی کشانده است، اضافه کرد: وزارت نیرو برای منابع آبی پایدار کرمان و شمال استان یک کار اساسی انجام دهند و انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان را تسریع ببخشند تا انتقال آب از سرشاخه‌های هریر رود را تعطیل کنند و بودجه کشور را هدر ندهند زیرا که این کار شدنی نیست.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه امور فرهنگی کشور تعطیل و وزارت ارشاد و نهادهای متولی عریض و طویل امر فرهگ دچار روزمرگی شده‌اند، خاطرنشان کرد: یک زندگی مخالف زندگی که ما داریم در لایه‌های درونی جامعه در جریان است که اگر برای آنفکری نشود جامعه را به مخاطره می‌کشانند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است